Hoe kunnen wij je helpen?
WE Fashion doet er alles aan om je meer dan 100% tevreden te stellen. Dat doen we door ervoor te zorgen dat je bij ons alles kunt vinden wat je nodig hebt met de beste service.
Hoe kan ik online bestellen bij WE?
Bestellen bij WE Fashion gaat via een paar eenvoudige stappen. We adviseren je een account aan te maken om te bestellen. Dit maakt het bestellen in de toekomst makkelijker en geeft je de mogelijkheid om gebruik te maken van Favorites. Ga hiervoor naar 'Inloggen/Registreren' bovenaan de pagina. Hier klik je vervolgens op 'Registreren'. Daarna kun je je gegevens invullen om een eigen account aan te maken. Om te kunnen bestellen heb je niet altijd een account nodig. Om te kunnen profiteren van Member-voordelen heb je altijd een account nodig.
Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op de juiste maat en dan op 'Klik en bestel'. Het artikel wordt nu in je winkelmand geplaatst. Je kunt nu verder winkelen of afronden.
Stap 2
Als je je bestelling wilt afronden, klik dan bovenaan het scherm op 'winkelmand' en vervolgens op 'bekijk je winkelmand'.
Stap 3
Controleer de gegevens van je bestelling in je winkelmand. Hier kun je ook eventueel je bestelling wijzigen. Dat kan door het aantal, de kleur of de maat zelf te wijzigen en vervolgens te klikken op 'wijzig winkelmand'. Heb je een kortingscode dan kun je deze ook invullen in je winkelmand, onderaan het product overzicht. Kies dan voor een leveroptie.
Stap 4
Klik vervolgens op 'naar de kassa'.
Stap 5
Ben je niet ingelogd, dan kan dat in het volgende scherm. Je kunt hier ook bestellen zonder een account aan te maken. Om te kunnen profiteren van Member-voordelen heb je wel een account nodig, je kunt alsnog in deze stap een account aanmaken.
Stap 6
Je kunt nu je adresgegevens invullen of wijzigen. Is alles goed ingevuld klik dan op 'ga naar bezorgen'.
Stap 7
Als je voor leveren in een winkel hebt gekozen of op een servicepunt dan kun je hier de locatie selecteren. Kies je voor een PostNL servicepunt dan kun je zelf een afleverpunt kiezen en de bestelling daar ophalen op een moment dat het jou uitkomt. Kies je voor pick-up in store, dan kun je jouw bestelling in een door jou gekozen WE winkel afhalen. Accepteer de algemene voorwaarden en klik vervolgens op 'Ga naar betalen'.
Stap 8
In het volgende scherm kies je een van de betaalmethodes. Vul de benodigde gegevens in en klik op 'betalen'.
Je bestelling is nu geplaatst en je ontvangt per email een bestelbevestiging.
Heb ik een account nodig om te bestellen?
We adviseren je een account aan te maken om te bestellen. Dit maakt het bestellen in de toekomst makkelijker en geeft je de mogelijkheid om gebruik te maken van Favorites. Ga hiervoor naar 'Inloggen/Registreren' bovenaan de pagina. Hier klik je vervolgens op 'Registreren'. Daarna kun je je gegevens invullen om een eigen account aan te maken. Om te kunnen bestellen heb je niet altijd een account nodig. Om te kunnen profiteren van Member-voordelen heb je altijd een account nodig.
Wat zijn de bezorgkosten?
Je bestelling wordt (indien op voorraad) binnen 1 werkdag geleverd door onze partner PostNL. Wij betalen het overgrote deel van de transport- en verzekeringskosten. Je betaalt dan nog slechts €3,99 bezorgkosten. Bestel je voor meer dan €50, dan betaal je geen bezorgkosten en wordt je bestelling gratis geleverd. Heb je gekozen voor de optie pick-up in store, dan is het bezorgen altijd gratis.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat wij een zeer snelle levering willen garanderen zijn veel van onze processen geautomatiseerd. Deze processen kunnen helaas niet onderbroken of tussentijds gewijzigd worden. Wacht daarom de ontvangst van je bestelling af en retourneer de order binnen 60 dagen naar het opgegeven retouradres.
Wanneer de postcode/huisnummer combinatie niet klopt, gaat PostNL altijd proberen alsnog het juiste adres te vinden. Mocht dit niet lukken, dan wordt het pakket retour afzender gestuurd. Je kunt eventueel proberen om via PostNL het pakket bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt te laten afgeven. Dit kun je doen in de app van PostNL, nadat je de track en trace van de zending hebt ontvangen.
In welke landen kan ik mijn bestelling ontvangen / In which countries can I receive my order ?
WE Fashion heeft webshops in de volgende landen: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland. Het afleveradres van je bestelling en de bankrekening waarmee je betaalt moeten zich bevinden in het land van de webshop. Bestellen van een ander land dan onderstaande is niet mogelijk. Kies hieronder de juiste website om je bestelling te plaatsen:
WE Fashion has webshops in the following countries: the Netherlands, Belgium, Germany, France, Austria and Switzerland. The delivery address of your order and the bank account you pay with must be located in the country of the webshop. Ordering from a country other than the one below is not possible. Choose the right website below to place your order:
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Ga naar 'Inloggen/Registreren' bovenaan de pagina en klik op 'Inloggen'. Klik vervolgens onder 'Heb je een account?' op 'wachtwoord vergeten?'
Wachtwoord
Ben je je wachtwoord vergeten, dan vul je gelijk je e-mailadres in en klik op 'verstuur'. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail van ons met daarin een persoonlijke link. Klik op deze link om een nieuw wachtwoord op te geven.
Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Als je inlogt in je account, kun je zelf je persoonlijke gegevens wijzigen (waaronder e-mailadres en wachtwoord) en kun je hier meerdere factuur- en afleveradressen opgeven of wijzigen. Ook kun je hier je Favorite Store aanmaken, jouw bestellingen bekijken en je Favorites beheren.
Kan ik ook bestellen via mijn tablet of smartphone?
Ik heb problemen met mijn winkelmandje.
Het kan voorkomen dat als je winkelmand lang gevuld is dat een artikel uit voorraad raakt. Je krijgt dan de melding bij het betreffende artikel dat er geen voorraad meer van is. Dit artikel moet uit de winkelmand verwijderd worden om verder te kunnen gaan met bestellen.
Heb je een ander probleem? Neem dan contact op met de klantenservice.
Als ik meerdere bestellingen plaats op dezelfde dag, betaal ik dan meer verzendkosten?
Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen.
Waarom willen jullie mijn geboortedatum weten?
Wat zijn de levertijden?
Bestelling binnen 1-2 werkdagen in huis. Ondanks de uiterste zorg voor de juiste aflevertijden kan het soms voorkomen dat een bestelling een dag later geleverd wordt.
In uitzonderlijke gevallen (bijvoorbeeld bij extreme drukte) kunnen de levertijden afwijken. In dat geval wordt dit duidelijk vermeld in de winkelmand en de orderbevestiging.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Je kunt je levering op 3 manieren laten bezorgen:
PostNL thuislevering
De levering met PostNL thuislevering wordt op je bezorgadres geleverd. Mocht je de eerste keer niet thuis zijn dan probeert de postbode het pakket bij de buren te bezorgen. Lukt dit niet, dan laat de postbode een kennisgeving achter waarop een 'Niet thuis code' staat. Met deze code kan je op de website www.postnl.nl/ontvangen zelf een afspraak maken voor de volgende afleverpoging. Je kunt ook aangeven dat je het pakket bij de buren of op een PostNL servicepunt wil laten bezorgen. Kies je voor een servicepunt dan zal je bestelling daar maximaal 7 dagen bewaard worden. Heb je je pakket niet kunnen afhalen binnen twee weken? Dan wordt hij automatisch teruggestuurd naar WE Fashion en zal het totaalbedrag van het pakket retour geboekt worden.
PostNL servicepunt
Je kunt je bestelling ook laten bezorgen op een van de PostNL servicepunten. Tijdens je bestelling kun je zelf aangeven bij welk servicepunt je bestelling geleverd zal worden, je ziet gelijk de openingstijden van het betreffende servicepunt. Na levering zal je bestelling 1 week voor je bewaard worden. Als je het pakket ophaalt bij het Servicepunt moet je een wettelijk legitimatiebewijs meenemen. Wanneer je vraagt naar een PakjeGemak van WE Fashion zullen de medewerkers van het Servicepunt je pakket makkelijker kunnen vinden. Let op, bij levering op een PostNL servicepunt zul je geen bericht krijgen wanneer je order bezorgd is. Dit kun je zien aan de Track & Trace informatie.
Levering in een WE winkel
Je kunt je bestelling ook in een WE winkel naar keuze laten bezorgen. In dit geval ontvang je een bevestigingsmail zodra je bestelling in de winkel is aangekomen. Levering is in dit geval gratis, en je kunt je bestelling gedurende 15 dagen en binnen de openingstijden van deze winkel af gaan halen. Als je het pakket ophaalt in een WE winkel vraagt de winkelmedewerker je om te tekenen voor ontvangst van het pakket.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat je pakket ons sorteercentrum heeft verlaten en overgedragen is aan PostNL krijg je van ons een verzendbevestiging met daar in jouw Track & Trace nummer, hiermee kun je de status van je order volgen. Bestelling binnen 1-2 werkdagen in huis. De code kun je vervolgens samen met je postcode invullen op https://mijnpakket.postnl.nl/ om je bestelling te volgen totdat deze geleverd is.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als je de eerste keer niet thuis bent bij een levering, krijg je een briefje in de brievenbus met een 'Niet thuis code' . Met deze code kun je een vervolgafspraak maken op https://mijnpakket.postnl.nl/, hiervoor moet je wel een account aanmaken bij PostNL. Je kunt dan een tweede bezorgingspoging inplannen maar je kunt er ook voor kiezen om je pakketje af te laten leveren bij je buren. Als er bij de tweede poging niemand thuis is kun je je pakketje de volgende dag na 13.00 afhalen bij het PostNL postkantoor of PostNL servicepunt. Vergeet niet je legitimatie mee te nemen.
Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?
Wat moet ik doen als ik een verkeerd/beschadigd artikel heb ontvangen of een artikel mist?
Wanneer een artikel mist, neem altijd contact op met onze klantenservice.
Blijkt een artikel, ondanks onze zorgvuldige kwaliteitscontroles en hoogwaardige kwaliteitseisen, tijdens het gebruik toch reden te geven tot retour (product- of fabricagefouten), stuur dit dan aan ons terug. Bewaar het verzendbewijs goed. Let op dat je eerst je retour online aanmeld en het retournummer op je retourformulier noteert. Mocht je geen retourformulier meer hebben stuur dan in ieder geval je volledige naam, adresgegevens en bestelnummer (dit kan je terugvinden in je bestelbevestiging of opvragen bij onze klantenservice) mee in het pakket. Wij zullen de retourzending zo snel mogelijk verwerken en je bericht geven. Mocht je een ander artikel hebben ontvangen dan besteld, stuur dit dan aan ons terug en neem contact op met onze klantenservice . Wanneer je een ander artikel retour stuurt dan je hebt besteld, is een handmatige actie vereist bij het terugbetalen van je betaling. Terugsturen kan naar het volgende adres:
WE Fashion
o.v.v. webshop retouren
Antwoordnummer 56020
3506 VB Utrecht
Hoe kan ik ruilen?
Nadat je je retour hebt aangemeld, krijg je de optie om het artikel online te ruilen met behoud van je korting. Deze ruiloptie is er niet altijd en wordt alleen aangeboden in de volgende situaties:
- Alleen online ruilen voor retour reden 'artikel is te klein' of 'artikel is te groot'
- Alleen online ruilen als de maat groter/kleiner nog op voorraad is
- Alleen online ruilen als de prijs van het artikel nog hetzelfde is
- Alleen online ruilen wanneer er slechts 1 maat is gekocht van een artikel
Wanneer je ervoor kiest om online te ruilen, plaats je in werkelijkheid een nieuwe order, waarbij je dezelfde prijs betaalt als in je oorspronkelijke order. Indien je korting hebt ontvangen, krijg je deze opnieuw. Daarnaast krijg je bij online ruilen altijd gratis verzending en betaal je geen retourkosten!
Wanneer je bij online ruilen wilt betalen met een giftcard die al is gebruikt, let dan op dat deze pas weer kan worden gebruikt op het moment dat de retour is verwerkt. Betaling met giftcards zullen niet gelijk verrekend worden bij het online ruilen.
Ruilen in een winkel is ook mogelijk, tenzij je hebt betaald met Riverty. Ruilen is niet mogelijk in een outlet store. Om teleurstelling te voorkomen, bekijk vooraf online of er nog voorraad beschikbaar is in je maat dan kan je direct omruilen in de winkel of indien het betreffende filiaal geen voorraad heeft kunnen zij direct een bestelling doen.
Hoe kan ik retourneren?
Mocht je niet tevreden zijn met een artikel, dan kun je binnen 60 dagen na ontvangst aangeven dat je van de koop afziet. Zorg dat je je retournering online aanmeldt via www.wefashion.nl/retour. Na deze registratie heb je nog 14 dagen om het artikel naar ons terug te sturen.
Dit kun je op twee manieren doen:
Retourneren in een WE®-store:
Je kunt je aankoop eenvoudig en volledig kosteloos retourneren in één van onze winkels. Zodra jouw pakket ontvangen is in ons distributiecentrum, ontvang je binnen enkele dagen de terugbetaling op je rekening. In de winkel krijg je een ontvangstbewijs bij het inleveren van je retour. Bewaar deze goed!
Retourneren via een PostNL-servicepunt:
Je kunt je online aankopen van wefashion.com ook via een PostNL-servicepunt retourneren. Hiervoor vragen wij – voor bestellingen geplaatst na 1 augustus 2023 - een bijdrage van €2,99 per retour. Dit doen we om men bewust te maken van de toenemende retourkosten. Uiteraard zijn wij nog altijd verantwoordelijk voor het overgrote deel van de volledige kosten.
Op het moment dat je retour is verwerkt ontvang je een retourbevestiging. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (minus de eventuele bijdrage voor een retourzending via PostNL) zo snel mogelijk – maar uiterlijk binnen 14 dagen – terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je hebt aangetoond deze te hebben opgestuurd. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er geen kosten in rekening worden gebracht bij dergelijke terugbetalingen.
Let op: als producten verder zijn gebruikt dan nodig om de aard, kenmerken en werking van het product te beoordelen (is het product gedragen), kunnen wij de waardevermindering aan je doorberekenen.
Retour via het postkantoor of PostNL-servicepunt:
- Meld je retour aan op www.wefashion.nl/retour.
- Bij iedere bestelling wordt een retourformulier en een retoursticker geleverd. Vul het retournummer in op je retourformulier en voeg deze toe aan het pakket dat je retour wilt sturen. Het retournummer ontvang je in de bevestigingsmail na het online aanmelden van je retour.
- Plak de retoursticker op je pakket.
- Geef je pakket af op het postkantoor of PostNL-servicepunt en geef bij de laatste aan dat het een retourzending van WE Fashion betreft.
- Bewaar het verzendbewijs goed.
Het retouradres is: WE Fashion o.v.v. webshop retouren Antwoordnummer 56020 3506 VB Utrecht
Voorwaarden
De geleverde goederen mogen alleen ter controle - bijvoorbeeld om te passen - gebruikt worden en moeten met aangehecht etiket worden teruggestuurd (indien redelijkerwijs mogelijk). Is er schade aan het product ontstaan, dan ben je zelf voor deze waardevermindering aansprakelijk. Wanneer het artikel bij ons binnengekomen is én goed is verwerkt, ontvang je een retourbevestiging die je hiervan op de hoogte stelt. Indien je meerdere bestellingen hebt geplaatst, is het helaas niet mogelijk om items van verschillende bestellingen te combineren tot één retourzending.
Herroepingsrecht:
Je hebt het recht om de overeenkomst – binnen een termijn van 60 dagen nadat je het artikel hebt ontvangen – te herroepen zonder opgave van redenen. Gebruik hiervoor het retourformulier of klik hier om het modelformulier voor herroepingsrecht te downloaden
Let op: wanneer je op eigen initiatief retourneert of zonder voorgaande aanmelding retourneert, zijn de extra kosten – naast de €2,99 die wij rekenen voor het retourneren – voor eigen rekening.
*Als WE IS ME member heb je bij artikelen uit de Fundamentals-collectie zelfs 365 dagen om te retourneren.
Tot hoe lang kan ik een online bestelling retourneren?
Mocht je niet tevreden zijn met een artikel, dan kun je het binnen 60 dagen na ontvangst aangeven dat je van de koop afziet. Na deze melding heb je nog 14 dagen om het artikel terug te sturen.
Mocht je niet tevreden zijn met een artikel uit onze Fundamentals-collectie, dan kun je als WE IS ME member binnen 365 dagen na aankoop aan ons aangeven dat je van de aankoop afziet. Na deze melding heb je nog 14 dagen om het artikel terug te sturen. Je kunt ook binnen deze termijn het artikel in een van onze winkels retour aanbieden.
Hoe kan ik mijn retour online aanmelden?
Je kunt je retour online aanmelden op www.wefashion.nl/retour. Log in met je emailadres en wachtwoord om vanuit je account aan te geven welke order je retour wilt aanmelden.
Staat je order niet in je account? Ga dan naar 'retourneren' in je account en klik in stap 1 op de link 'klik hier'. Er opent een panel in je scherm waar je je retour kunt aanmelden door hier je e-mail adres en ordernummer in te vullen van de order die je retour wilt aanmelden. Gebruik het e-mail adres waarop je de bestelbevestiging hebt ontvangen. Heb je deze niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb je geen account? Je kunt je retour online aanmelden op www.wefashion.nl/retour. In plaats van inloggen kun je je retour aanmelden met je e-mail adres en je ordernummer. Gebruik het e-mail adres waarop je de bestelbevestiging hebt ontvangen. Heb je deze niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Als een artikel je niet past of bevalt, kun je alle ongedragen artikelen met de labels er nog aan vast (indien redelijkerwijs mogelijk) probleemloos naar ons terugbrengen of -sturen. Retourneringen in de winkel zijn kosteloos. Voor een retourzending via een PostNL-servicepunt vragen we - voor bestellingen geplaatst na 1 augustus 2023 - een bedrag van €2,99. Deze wordt automatisch verrekend met het door ons terug te storten bedrag. Is er schade aan het product ontstaan, dan ben je zelf voor deze waardevermindering aansprakelijk.
In sommige gevallen is het mogelijk om een artikel te ruilen. Zie hiervoor de vraag: ‘Hoe kan ik ruilen?’. In dit geval betaal je geen retourkosten.
Waarom vragen we een vergoeding voor het retourneren via een PostNL-servicepunt?
Het retourproces brengt steeds hogere kosten met zich mee, en jouw bijdrage van €2,99 per retour draagt hieraan bij. Uiteraard zijn wij nog altijd verantwoordelijk voor het overgrote deel van de volledige kosten. De bijdrage van €2,99 wordt automatisch verrekend met het door ons terug te storten bedrag.
Waar kan ik mijn te retourneren artikelen naartoe sturen?
Hoe vul ik het retourformulier in?
Meld je retour eerst aan op www.wefashion.nl/retour. Na de online aanmelding ontvang je een retournummer, vul deze in op het retourformulier dat je in je pakket kunt vinden. Voeg het ingevulde retourformulier toe aan het pakket dat je retour wilt sturen. Plak de retoursticker op het pakket en geef het af bij een PostNL locatie.
Ik ben mijn retourformulier kwijt.
Mocht je onverhoopt geen retourformulier hebben ontvangen of ben je deze kwijtgeraakt, print dan de bestelbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen uit en voeg deze aan het retourpakket toe. Let op dat je eerst je retour online aanmeld en het retournummer op je bestelbevestiging noteert. Of print je retourbevestigingsmail uit en voeg deze toe aan je pakket. Stuur deze naar:
WE Fashion
o.v.v. webshop retouren
Antwoordnummer 56020
3506 VB Utrecht
Wanneer ontvang ik mijn geld terug van een geretourneerd artikel?
Na ontvangst in ons distributiecentrum verwerken we binnen 14 dagen je retourzending. Je kunt jouw retourzending altijd volgen via de Track & Trace code op het retourbewijs. Wanneer je retour is verwerkt ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. De terugbetaling gebeurt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na retourverwerking. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je ons hebt betaald.
Hoe werkt Riverty met retourneren?
Wanneer je een artikel retour stuurt, kan het tot 2 weken duren voordat deze retourzending verwerkt is in ons systeem. Je krijgt van ons een retourbevestiging per e-mail. Zodra deze retour is verwerkt, gaat er automatisch een mail naar Riverty zodat zij dit openstaande bedrag crediteren. Je ontvangt dan een herziene factuur.
Houd er wel rekening mee dat het jouw eigen verantwoordelijkheid is om ervoor te zorgen dat de factuur tijdig en volledig betaald wordt voor de behouden artikelen. Klik hier voor de voorwaarden van Riverty.
Kan ik een artikel uit de sale of outlet retourneren?
Ja dit is mogelijk. Voor het retourneren van sale of outlet artikelen gelden dezelfde voorwaarden als voor het retourneren van niet afgeprijsde artikelen. Let er wel op dat artikelen die in een fysieke outlet zijn gekocht alleen in dezelfde winkel geruild of terug gebrachten mogen worden.
Mag je gekochte artikelen in een fysieke outlet store ruilen of retourneren?
Moet ik een ontvangstbewijs bij retourneren ontvangen?
Kan ik een artikel retourneren dat is aangekocht met een giftcard?
Wat kan ik doen als het niet lukt om mijn retour online aan te melden?
Mocht je problemen hebben met het online aanmelden van je retour, lees dan onderstaande goed door:
- Staat je order niet in je order overzicht, meld je retour dan aan middels je emailadres + ordernummer op www.wefashion.nl/retour.
- Controleer de spelling van je emailadres goed.
- Zie je de order niet in je account en heb je ook geen orderbevestiging ontvangen? Dan heb je wellicht een typefout gemaakt in je emailadres tijdens het bestellen. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice om te zien wat het ingevoerde emailadres was. Houd je ordernummer bij de hand voor een snelle afhandeling.
Lukt het nog niet om je retour online aan te melden, neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik iets retour sturen als ik geen originele verpakking meer heb?
Wat kan ik doen als ik 2 retournummers heb aangemaakt?
Hoe werkt de 365 dagen retourgarantie op een Fundamentals-artikel?
Mocht je niet tevreden zijn met een artikel uit onze Fundamentals-collectie, dan kun je als WE IS ME member op vertoon van je kassabon binnen 365 dagen na aankoop het artikel in een van onze winkels retourneren. Je kunt de kassabon online terugvinden in je WE IS ME account. Je ontvangt kosteloos een gelijkwaardig Fundamentals-artikel van ons. Het is niet mogelijk om geld terug te krijgen. Dit geldt voor alle Fundamentals-aankopen die gedaan zijn na 1 oktober 2020. Zonder het tonen van de kassabon kunnen we het artikel helaas niet retour nemen.
Wat zijn de betaalmethodes?
Je kunt bij WE Fashion op één of meer van de volgende manieren betalen:
Via creditcard (Visa, MasterCard en American Express)
Wij hanteren bij een Visa en MasterCard een maximum bedrag van 400 EUR, bij een American Express card 200 EUR. Dit omdat wij jou en WE Fashion willen beschermen tegen eventuele fraude die er gepleegd kan worden met creditcards. Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Wij accepteren: Euro/Mastercard, Visa en American Express. Om jouw creditcardgegevens te beschermen, worden je volledige gegevens gecodeerd via SSL-servers verstuurd en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Over het algemeen geldt bij alle betalingen per creditcard de volgende regeling: Bij misbruik van een creditcard door een onrechtmatige persoon kun je bij jouw creditcardmaatschappij bezwaar maken. In geval van misbruik wordt het bedrag terugbetaald. De meeste creditcardmaatschappijen dragen óf alle kosten óf beperken de aansprakelijkheid tot een eigen risico van niet meer dan 50 euro.
Via iDEAL
Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af via jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Voor deze betaalmethode is een positief saldo op je bankrekening vereist.
Via Riverty (betaling na ontvangst)
Met Riverty kun je binnen 14 dagen veilig achteraf betalen door middel van een acceptgiro/eenmalige machtiging via de mail. Wanneer er is gekozen voor betalen met Riverty, is ruilen en retourneren in een WE store helaas niet mogelijk. Indien je de order wilt retourneren kan je deze via de post terugsturen met de bijbehorende retourbon. Als je voor de betaalwijze Riverty kiest, hoef je alleen te betalen voor de behouden artikelen. Nadat de artikelen bij ons retour zijn verwerkt, geven wij dit door aan Riverty. Riverty stuurt jou vervolgens een aangepaste factuur zodat je het juiste bedrag over kunt maken.
Je kan ook zelf uitrekenen welk bedrag je na de retourzending nog verschuldigd bent en dit alvast betalen. Houd er wel rekening mee dat het jouw eigen verantwoordelijkheid is om ervoor te zorgen dat de factuur tijdig en volledig betaald wordt.
Indien je toch het complete bedrag betaald hebt, wordt het verschil door Riverty teruggestort aan jou.
Gegevenscheck
Als je kiest voor achteraf betalen dien je een aantal persoonlijke gegevens in te vullen. Aan de hand van deze gegevens zal Riverty een gegevenscontrole uitvoeren op basis van haar privacy statement.
Maximale besteding
Via Riverty kun je bestellingen tot een maximum van €350,- betalen.
Betalingsinstructie
Je zult van Riverty een email ontvangen met daarin de details van je bestelling en de instructies voor de verschillende betaalmogelijkheden van Riverty. Riverty heeft ook een app. Zo kan je makkelijk de facturen inzien en vanuit daar betalen.
Voor het gebruik van deze betalingsmethode brengen wij geen kosten in rekening. Het volledige betalingsproces wordt uitgevoerd door Riverty.
Voor overige vragen over deze betaalmethode verzoeken we je contact op te nemen met Riverty of bekijk de voorwaarden.
PayPal
Als je geld wilt overmaken met PayPal, dien je eerst een creditcard of bank/girorekening toe te voegen aan je PayPal-rekening. Daarnaast kun je gebruikmaken van je PayPal-saldo uit ontvangen betalingen. Je bankrekening of creditcardnummer wordt gekoppeld aan je PayPal-rekening en veilig opgeslagen dus het is niet nodig eindeloos je gegevens in te voeren. Met PayPal heb je alleen maar een e-mailadres en wachtwoord nodig om online te kunnen betalen. Je kan dus vanaf je bankrekening of creditcard geld overmaken naar je PayPal-rekening om vervolgens deze rekening te gebruiken om betalingen te voldoen. Een PayPal-rekening openen is gratis en het overmaken van geld ook. Het enige wat je nodig hebt is een positief saldo op je account. Om de integriteit van het betalingsnetwerk van PayPal te beschermen, kun je maximaal 10.000 EUR per transactie overmaken. Kijk voor meer informatie over deze betaalmethode op www.PayPal.com
Gift Card
Je kunt bij WE betalen met een WE Gift Card. Je hebt hiervoor het nummer onder de kraslaag aan de achterkant van de giftcard nodig. Als je in het betaalscherm bent kan je daar kiezen voor de optie 'WE Fashion giftcard'. Voer daar een naam, het kaartnummer en de krascode in. Het bedrag wat op de kaart staat wordt van het totaal bedrag van je bestelling getrokken. Mocht er nog een bedrag over blijven dan kun je kiezen voor een andere betaalwijze. Riverty is helaas dan niet mogelijk.
Als de bestelling onverwachts wordt afgebroken, wordt het saldo tijdelijk op nul gezet. Dit wordt na een 24 uur weer teruggestort op de gift card. Je kunt dan de code bij gift card in het scherm bij betaalmiddelen (opnieuw) gebruiken.
Om zeker te weten of je saldo weer op de kaart staat, kun je hier het saldo nakijken.
Waarom kan ik niet betalen met de gekozen betaalmethode?
Riverty (betalen na ontvangst)
WE heeft de afhandeling van de betaalwijze Riverty (betaling na ontvangst) uitbesteed aan de financiële instelling Riverty. Riverty kan klanten afwijzen voor deze specifieke betaalmethode. De reden waarom je niet met de betaalwijze 'Riverty (betaling na ontvangst)' kunt betalen kan liggen aan het feit dat het maximale bestelbedrag is overschreden (bestaande klanten bij Riverty max. 350 EUR en nieuwe klanten bij Riverty max. 250 EUR) of omdat je bij Riverty niet door de credit check komt.
Als je gekozen hebt voor achteraf betalen dien je een aantal gegevens in te vullen aan de hand waarvan Riverty een gegevenscontrole doet, dit doet Riverty aan de hand van haar privacy statement. Gegevens waarnaar gevraagd wordt zijn onder andere je naam, adres, geboortedatum, bankrekeningnummer en telefoonnummer. Op basis van een aantal variabelen berekent Riverty een score, waardoor bepaald wordt of je met deze specifieke betaalwijze kunt betalen. Er is niet direct één reden te geven waarom je niet door deze check komt.
Voor vragen over deze betaalmethode verzoeken wij je contact op te nemen met Riverty of bekijk de voorwaarden van Riverty. Riverty is op werkdagen van 08.00 uur tot 20.00 uur telefonisch bereikbaar.
Creditcard
De reden waarom je niet met de betaalwijze 'creditcard' kunt betalen ligt aan het feit dat het maximale bestelbedrag is overschreden. Wij hanteren een maximum bedrag van 400 EUR of 200 EUR, afhankelijk van het type credit card. Dit omdat wij jou en WE Fashion willen beschermen tegen eventuele fraude die er gepleegd kan worden met creditcards.
Is betalen met Riverty altijd mogelijk?
Ben je al een tijdje klant? Dan mag je ervan uitgaan dat je kunt kiezen voor Riverty als betaalwijze tijdens het bestellen.
Ben je een nieuwe klant?
Dan kan het voorkomen dat we je vragen om je eerste bestelling met iDeal te betalen. Bij het afrekenen van je volgende bestelling kun je in de meeste gevallen wel voor Riverty kiezen.
Retourneer je heel veel?
Bij WE Fashion kun je altijd eenvoudig retourneren, ook als je gebruikmaakt van Riverty. Het verwerken van de retouren kost wel veel tijd en geld, dus voor ons is het belangrijk om het aantal retouren zo klein mogelijk te houden. Daarom hebben wij een grens gesteld: iedereen die een jaar lang gemiddeld meer dan 80% retourneert, kan tijdelijk geen gebruikmaken van Riverty. We vragen je in dit geval om je bestelling meteen te betalen met iDeal of creditcard. Bezorging vanaf €50 blijft uiteraard gratis, dit geldt ook voor retournering in de winkel. Een retourzending via een PostNL-servicepunt bedraagt €2,99. Wanneer je retourpercentage een tijdje onder de 80% is gebleven, kun je weer gebruikmaken van Riverty.
Waar kan ik een kortingscode invullen?
Als je een kortingscode hebt gekregen dan kun je deze gebruiken in je winkelmand. Direct onder het artikeloverzicht in je winkelmand kun je je kortingscode invullen in het invulveld, klik vervolgens op 'ok' en de korting wordt direct berekend. Kortingscodes worden vaak verstrekt aan onze WE IS ME members via de nieuwsbrief. Per bestelling kan maximaal één kortingscode gebruikt worden. De meeste kortingen voor WE IS ME members worden automatisch verwerkt als je bent ingelogd. Ben je nog geen member schrijf je dan in en maak gebruik van alle member voordelen zoals exclusieve aanbiedingen en een welkomstkorting. Klik hier voor meer informatie.
Is een betaling bij WE veilig?
We gebruiken de SSL-methode. Hierdoor worden alle persoonlijke gegevens die je ons toevertrouwt versleuteld, waardoor het niet kan worden bekeken door anderen. De belangrijkste bescherming is echter jouw eigen wachtwoord. Geef jouw wachtwoord nooit aan andere mensen en vermijd open toegang tot jouw account.
WE Fashion voldoet aan alle geldende privacywetgevingregels en de wettelijke voorschriften. Jouw contactinformatie wordt enkel gebruikt om bestellingen te verwerken en om onze diensten voortdurend te verbeteren. Informatie wordt nooit zonder jouw toestemming verstrekt aan derden. Voor meer details zie de Algemene Voorwaarden. Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Om jouw creditkaartgegevens te beschermen, worden je volledige gegevens gecodeerd via SSL-servers verstuurd en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan je internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij bijvoorbeeld ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. https://www.ideal.nl/
Met Riverty kan je veilig achteraf betalen door middel van een vertrouwde acceptgiro/achteraf betalen/eenmalige machtiging. Betalen van de acceptgiro kan door middel van de toegestuurde acceptgiro, deze kun je via internetbankieren of het overschrijvingsformulier van je bank betalen. De digitale acceptgiro van DigiAccept betaal je veilig en gemakkelijk via iDEAL. Hiermee kom je in jouw eigen vertrouwde bankomgeving. Met de automatische incasso of eenmalige machting weet je precies wanneer en hoeveel er van je bankrekening wordt afgeschreven. Als je gekozen hebt voor achteraf betalen dien je een aantal gegevens in te vullen aan de hand waarvan Riverty een gegevenscontrole doet. Gegevens waarnaar gevraagd wordt zijn onder andere je naam, adres, geboortedatum, bankrekeningnummer en telefoonnummer, dit doet Riverty aan de hand van haar privacy statement.
Betaling met PayPal is veilig omdat PayPal je gevoelige financiële informatie veilig opslaat op de PayPal servers. Wanneer er gebruik wordt gemaakt van PayPal voor een online betaling, verstrek je alleen je e-mailadres van PayPal. WE ontvangt een betaling van PayPal zonder dat de financiële informatie te zien is. PayPal biedt meer als het om de veiligheid van jouw gegevens gaat. Als de goederen nooit bij je aankomen of niet aan de beschrijving voldoen, biedt de PayPal-aankoopbescherming in de meeste gevallen volledige dekking voor je online aankopen.
Wat kan ik doen met een klacht over een winkel aankoop?
Wat kan ik doen met een klacht over een online aankoop?
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over je aankoop. We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Stuur hiervoor een mail naar contact@wefashion.nl met het ordernummer en foto's van de klacht en het artikelnummer op het was label. We zullen je klacht bespreken met onze kwaliteiten afdeling en ook met een passende oplossing komen. Als er NIET met Riverty is betaald kan je ook met het artikel en de bestelbon naar een WE winkel. Daar kunnen ze je ook verder helpen.
Het is ook mogelijk een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Klik hier voor de website van de geschillencommissie. Ook kunt u terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). De website van het ODR vindt u hier.
Ik heb een klacht over de service van de WE, waar kan ik terecht?
Wat vervelend dat we niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. We raden je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice .
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Naast de door WE Fashion gehanteerde retourtermijn gelden te allen tijde de wettelijke regels met betrekking tot garantie. De wettelijke garantie bepaalt onder meer dat WE Fashion verantwoordelijk is voor de geleverde producten, en dat geleverde producten moeten voldoen aan hetgeen ervan verwacht mag worden. Wanneer dit niet het geval is, vragen wij je om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice .
Wat zijn de algemene voorwaarden?
Klik hier om de algemene voorwaarden te bekijken.
Wat zijn de privacy instellingen?
Door te bestellen geeft de consument gelijkertijd toestemming aan WE Europe B.V. zonodig de persoonsgegevens van de consument te gebruiken. WE Europe B.V. gebruikt de gegevens van consument uitsluitend voor zover dat noodzakelijk is voor de uitvoering van de dienstverlening. De door de consument verstrekte persoongegevens worden zonder de toestemming van consument niet aan een derde partij verstrekt voor commerciële doeleinden.
De gegevens van de consument worden slechts bewaard voor zover dat noodzakelijk is voor het realiseren van de doeleinden waarvoor de persoonsgegevens door WE Europe B.V. worden verkregen en verwerkt. Naast het uitvoeren van de overeenkomst wordt hieronder verstaan het realiseren van marketingdoeleinden en het onderhouden van de klantrelatie met de consument.
WE Europe B.V. zal de gegevens van de consument uitsluitend verwerken in overeenstemming met haar privacybeleid. De internetsite bevat een Privacy Statement.
Cookie-informatie
Tijdens het surfen op het internet worden je voorkeuren onthouden door middel van cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. WE Fashion maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren en extra functionaliteit aan te bieden zoals het onthouden van je logingegevens, de inhoud van je winkelwagentje en de integratie met social media zoals Facebook en Twitter. Voor meer informatie en om zelf aan te geven welke cookies je wilt toestaan, klik hier.
Hoe check ik het saldo van mijn giftcard?
Vul hier de cijfercode in op de achterzijde van je giftcard en het saldo wordt direct getoond.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ik wil graag werken bij WE, zijn er vacatures beschikbaar?
Voor een overzicht van onze vacatures, Klik hier
Hoe kan het gebeuren dat uitverkochte artikelen later weer opnieuw beschikbaar zijn?
Aangezien de modewereld zich snel ontwikkelt, is niet altijd van tevoren aan te geven of een artikel weer terug in de webshop komt. Wanneer een artikel niet meer in de webshop te krijgen is, kan je ook online bekijken of er in een store bij jou in de buurt misschien nog voorraad heeft. Met de Store Locator boven aan de site kun je het telefoonnummer van de betreffende winkel vinden en de winkel vragen of zij het artikel kunnen reserveren voor je.
Waarom kunnen kortingen tussen een WE winkel en webshop verschillen?
Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?
Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?
Neem contact op met onze klantenservice en je vraag zal z.s.m. inhoudelijk worden beantwoord. Je ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.
Om je goed te kunnen helpen, willen we graag bij het eerste contact alle benodigde gegevens hebben. Wanneer je vragen hebt over een bestelling is daarom van belang dat je het ordernummer aan ons door geeft. Het is ook mogelijk een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Klik hier voor de website van de geschillencommissie. Ook kunt u terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). De website van het ODR vindt u hier.
Waar staat het Thuiswinkel Waarborglogo voor?
Het Thuiswinkel Waarborg is het Nederlandse keurmerk voor bedrijven die producten verkopen via internet. Als consument kun je ervan op aan dat aangesloten bedrijven zich houden aan relevante wet- en regelgeving en aan de gedragsregels. Ook www.wefashion.nl is gecertificeerd, wat betekent dat je veilig en vertrouwd online kunt winkelen.
Wat zijn de garantie voorwaarden?
Naast de door WE Fashion gehanteerde retourtermijn gelden te allen tijde de wettelijke regels met betrekking tot garantie. De wettelijke garantie bepaalt onder meer dat WE Fashion verantwoordelijk is voor de geleverde producten, en dat geleverde producten moeten voldoen aan hetgeen ervan verwacht mag worden.
Wanneer dit niet het geval is, vragen wij je om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice.
Moet ik betalen voor een plastic tasje in de winkel?
Met ingang van 1 januari 2016 zijn gratis plastic tassen in winkels in Nederland verboden. Dit verbod is een initiatief van de EU om het gebruik van plastic tassen te verminderen ter bevordering van het milieu. Het is vanaf deze datum niet meer toegestaan om gratis een plastic tas mee te geven aan onze klanten. Voor klanten die toch een plastic tas willen gebruiken vragen wij € 0,10 per tas.
Wij hebben ervoor gekozen om geen papieren tas aan te bieden. Voor de productie van papieren tasjes is land nodig voor productiebossen. Voor een papieren tas geldt dat er veel meer materiaal nodig is om eenzelfde 'draagkracht' te realiseren als bij een exemplaar van plastic. Bovendien heb je vaker een nieuwe papieren tas nodig: als-ie nat wordt, heb je er niks meer aan. Die factoren maken dat de milieu-impact van papieren tassen 3 tot 10 keer groter is dan bij plastic tassen. Wij hopen dat je op deze manier de achterliggende gedachte kan begrijpen van de keuze die gemaakt is in de winkel.
Wat houdt een personal shopping-afspraak in?
Kun jij wel wat hulp gebruiken bij het shoppen voor een speciale gelegenheid, het creëren van een compleet nieuwe look of het maken van de juiste kledingcombinaties? Tijdens een personal shopping-afspraak in één van onze WE®- stores krijg je persoonlijk stijladvies van een stylist op basis van jouw wensen, zoals je stijl, je budget of de gelegenheid waar je voor shopt.
Hoe maak ik een personal shopping-afspraak?
Zoek jouw favoriete WE®- store op in onze store overview en bel om een afspraak – voor jezelf of samen met vrienden/familie – te maken.
Voor wie is een personal shopping-afspraak bedoeld?
Een personal shopping-afspraak is bedoeld voor iedereen die advies kan gebruiken bij het shoppen voor een speciale gelegenheid, het creëren van een compleet nieuwe look of het maken van de juiste kledingcombinaties. Je kunt een afspraak voor jezelf of samen met vrienden/familie maken.
Wat kost een personal shopping-afspraak?
In welke winkels kan ik een personal shopping-afspraak maken?
In onze store overview kun je alle WE®- stores vinden waar je een afspraak kunt maken.
Ben ik verplicht om iets te kopen tijdens de personal shopping-afspraak?
Wat zijn de voordelen van personal shopping?
Tijdens je afspraak ontvang je persoonlijk stijladvies, de beste stylingtips en reserveren we een paskamer voor je. Daarnaast is de afspraak geheel vrijblijvend en kost het je helemaal niets. Je betaalt alleen voor de items die je na de stylingsessie wilt houden. Heb jij al een échte eye-catcher in de kast hangen, maar weet je niet hoe je deze moet stylen? Neem ‘m gerust mee naar de winkel, we helpen je graag op weg.
Hoe kan ik de WE Fashion App downloaden?
Hoe kan ik shoppen met de App?
Bestellen met de App van WE Fashion gaat via een paar eenvoudige stAppen. Om te kunnen bestellen heb je een account nodig. Het aanmaken van een account maakt het bestellen in de toekomst makkelijker en geeft je de mogelijkheid om gebruik te maken van alle voordelen van WE IS ME. Ga hiervoor naar de WE IS ME pagina en kies voor 'Registreren'. Daarna kun je je gegevens invullen om een persoonlijk account aan te maken.
Stap 1
Kies kleur en maat bij het gewenste artikel, druk op de keuzebutton onderin en kies voor 'Buy it'. Het artikel wordt nu in je winkelmand geplaatst. Je kunt nu verder winkelen of afronden.
Stap 2
Als je je bestelling wilt afronden, ga dan rechts bovenaan het scherm naar je winkelmand.
Stap 3
Controleer de gegevens van je bestelling in je winkelmand. Hier kun je ook eventueel je bestelling wijzigen. Dat kan door het aantal, de kleur of de maat zelf te wijzigen en vervolgens te drukken op 'Bevestigen'. Heb je een kortingscoupon in je account dan wordt deze automatisch toegepast, indien van toepassing op je bestelling.
Stap 4
Klik vervolgens op 'naar de kassa'.
Stap 5
Kies vervolgens voor een bezorgwijze. Bij PostNL thuisbezorging wordt de bestelling door de bezorger op het door jou aangegeven adres bezorgd. Kies je voor PostNL servicepunt dan kun je zelf een afleverpunt kiezen en de bestelling daar ophalen op een moment dat het jou uitkomt. Kies je voor pick up in store, dan kun je jouw bestelling in een door jou gekozen WE store afhalen.
Stap 6
Je kunt nu je adresgegevens selecteren of een nieuw adres ingeven. Is alles goed ingevuld kies dan voor 'ga door'.
Stap 7
Bevestig je ordergegevens en druk op 'Bevestigen'.
Stap 8
In het volgende scherm kies je een van de betaalmethodes. Vul de benodigde gegevens in en klik op 'betalen'.
Je bestelling is nu geplaatst. De bestelbevestiging wordt getoond en tevens per e-mail verstuurd.
Welke gegevens vind ik in mijn persoonlijke WE IS ME pagina?
In jouw persoonlijke WE IS ME pagina vind je de volgende gegevens:
My Loved items
Dit zijn alle artikelen die je als jouw favoriete items hebt aangemerkt. Ook artikelen die je op Wefashion.com als favoriet item hebt aangemerkt worden hier weergegeven.
My profile
In My profile staan jouw persoonlijke gegevens zoals naam en geboortedatum. Deze gegevens, evenals je wachtwoord, kunnen hier op elk gewenst moment gewijzigd worden.
Inbox
Jouw Inbox bevat alle push messages die WE Fashion naar jou heeft verstuurd. Om berichten in jouw Inbox te kunnen ontvangen dien je push notifications aan te zetten bij installatie van de App of in de settings van de App.
My coupons
In My coupons vind je jouw persoonlijke WE IS ME promoties. Deze promoties worden automatisch geactiveerd (indien van toepassing op je bestelling) wanneer je tijdens het shoppen met de App of op WEfashion.com inlogt met jouw account. In de WE stores worden deze promoties geactiveerd (indien van toepassing op je aankoop) wanneer je jezelf identificeert met je persoonlijke WE IS ME ID in de App.
Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen in de App?
Kan ik in de App zien welke kortingscoupons ik bezit?
Hoe werkt de Store locator?
Met behulp van de Store locator heb je direct toegang tot belangrijke informatie van alle WE stores in jouw omgeving. Zet hiervoor wel de optie 'locatievoorzieningen' van de App aan. Je ziet in één oogopslag of de dichtstbijzijnde WE stores in jouw omgeving open zijn, welke collecties er beschikbaar zijn en waar de stores zich bevinden. Selecteer een store als jouw favoriete store. Kies voor "Guide me there' om direct de snelste route naar de store weer te geven.
Hoe werkt de barcode scanner?
De barcode scanner geeft je voorraadinformatie van alle artikelen in de WE stores. Vind je een artikel niet meer in de door jou gewenste kleur of maat? Scan de barcode en je krijgt direct te zien of het artikel op voorraad is in de store waar je je bevindt. Daarnaast wordt weergegeven of het betreffende artikel online beschikbaar is. Je kunt het artikel in dit geval zelfs direct aan je winkelmand toevoegen. Tot slot kun je zien of het artikel op voorraad is in een WE store in jouw directe omgeving.
De barcode scanner vind je onderaan in de menu pagina. Zorg er wel voor dat je de App toegang verleent tot jouw camera.
Waar vind ik mijn persoonlijke WE IS ME ID?
Waarvoor gebruik ik de QR code in mijn WE IS ME pagina?
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke WE IS ME account in de App?
Wanneer je de WE App opent kun je onderaan de startpagina kiezen voor 'Inloggen'. Om in te loggen gebruik je je e-mailadres en je persoonlijke wachtwoord. Dit zijn dezelfde inloggegevens die je gebruikt om in te loggen in jouw account op Wefashion.com. Je hoeft dus geen aparte account voor de App aan te maken.
Ben je ingelogt, dan worden zowel op WEfashion.com als in de App jouw gegevens zoals je winkelmand en beschikbare coupons geupdate.
Ik wil weten of een artikel in een WE store op voorraad is. Hoe doe ik dit?
Heb je je gewenste artikel gevonden? Druk op de keuzebutton onderaan en kies voor 'Locate it'. Selecteer je maat en de kleur en je ziet direct op de kaart in welke WE store het artikel op voorraad is, en hoeveel stuks er beschikbaar zijn. Zorg er voor deze functie wel voor dat je 'Locatievoorzieningen' aan hebt staan.
Wat zijn de voordelen van WE IS ME?
WE IS ME is het klantenprogramma van WE Fashion. Als Member kun je genieten van:
- Een €5 welkom voucher voor je eerstvolgende aankoop
- Exclusieve uitnodigingen
- Persoonlijke aanbiedingen en kortingscoupons
- Als eerste toegang tot de online sale
- Premium service
- Een verrassing op jouw verjaardag (en die van je kids)
- 10% Studentenkorting
- De laatste fashion inspiratie in jouw inbox
Hoe kan ik WE IS ME Member worden?
Je kunt op verschillende manieren member worden.
- Via de WE Fashion website
Maak zelf je account aan op de WE Fashion website.- Ga naar 'Inloggen/Registreren' bovenaan de pagina en kies voor 'Registreren'.
- Vul je gegevens in en klik op 'Registreren' om je account aan te maken.
Deze inloggegevens zijn tevens jouw inloggegevens voor wefashion.com en de WE Fashion app.
- Via de check out op wefashion.com
Als je jezelf inschrijft bij het afronden van je bestelling, ontvang je binnen een uur een e-mail met het verzoek om je inschrijving af te maken. Na het afronden van de inschrijving, ontvang je jouw €5 welkom voucher direct. - In een WE store
Je kunt jezelf in alle WE stores aan de kassa aanmelden voor WE IS ME. De store medewerker noteert jouw gegevens in de kassa en je account is aangemaakt. Je ontvangt vervolgens binnen een uur een e-mail met daarin het verzoek om je inschrijving af te maken. Na het afronden van de inschrijving, ontvang je jouw €5 welkom voucher direct.
Hoe verander ik mijn e-mailadres?
In jouw persoonlijke account op wefashion.com kun je op elk gewenst moment jouw gegevens wijzigen.
- Ga naar 'Inloggen/Registreren' door rechts bovenin op het profiel icoontje te klikken.
- Log in met jouw e-mailadres en wachtwoord.
- Klik vervolgens op 'Persoonlijke gegevens'. Hier kun je je e-mailadres wijzigen.
- Klik op 'OK' om je wijziging te bevestigen.
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
In jouw persoonlijke account op wefashion.com kun je op elk gewenst moment jouw gegevens wijzigen.
- Ga naar 'Inloggen/Registreren' door rechts bovenin op het profiel icoontje te klikken.
- Log in met jouw e-mailadres en wachtwoord.
- Klik vervolgens op 'Persoonlijke gegevens'. Hier kun je je wachtwoord wijzigen.
- Klik op 'OK' om je wijziging te bevestigen.
Wanneer ontvang ik mijn welkom voucher?
Hoe is de welkom voucher te gebruiken?
De welkom voucher wordt toegekend aan jouw WE IS ME account en is te verzilveren op zowel wefashion.com, in de WE Fashion app en als in alle WE stores. Omdat de voucher is toegekend aan je profiel is het belangrijk om in de webshop en de app in te loggen met jouw WE IS ME account; daarna wordt de korting automatisch verrekend in de winkelmand. In de WE stores kun je de welkom voucher verzilveren door jezelf aan de kassa te identificeren met je WE IS ME ID in de WE Fashion app, onderaan een e-mail of met je e-mailadres.
Wanneer je gebruikmaakt van de welkom voucher, zijn de onderstaande voorwaarden van toepassing:
De welkom voucher is geldig op de hele collectie bij besteding vanaf €25 en is 90 dagen geldig. De korting is te besteden in een WE store, op wefashion.com en in de WE Fashion app. Niet geldig i.c.m. andere acties, bij aankoop van WE giftcards en vermaken van kleding. Bij het bestellen van meer dan één artikel wordt de korting verdeeld in verhouding tot de prijs van de artikelen. Bij het retourneren of annuleren van een artikel vervalt de korting op dat artikel. Indien alles geretourneerd wordt, komt de volledige korting te vervallen. De korting is alleen geldig in het land van inschrijving en niet om te wisselen voor geld.
Hoe kan ik zien welke kortingscoupons ik kan gebruiken?
In jouw persoonlijke account op wefashion.com en in de WE Fashion App heb je een volledig en up-to-date overzicht van jouw kortingscoupons.
- Ga naar 'Inloggen/Registreren' door rechts bovenin op het profiel icoontje te klikken.
- Log in met jouw e-mailadres en wachtwoord.
- Klik vervolgens op 'My coupons'.
Wanneer je bij een bestelling inlogt met je WE IS ME account worden jouw persoonlijke kortingscoupons automatisch toegepast (indien relevant voor je bestelling).
Hoe kan ik mijn persoonlijke WE IS ME kortingscoupons verzilveren?
Alle WE IS ME kortingscoupons zijn zowel op wefashion.com, in de WE Fashion app en in alle WE stores te verzilveren. Vergeet hiervoor niet om in de webshop en de app in te loggen met jouw WE IS ME account. In de WE stores kun je jouw coupons verzilveren door jezelf aan de kassa te identificeren met je WE IS ME ID in de WE Fashion app, onderaan een e-mail of met je e-mailadres.
Na inloggen/identificeren worden jouw coupons automatisch toegepast (indien relevant voor je aankoop op dat moment).
Ik kan niet inloggen op mijn account. Wat nu?
- Ga naar 'Inloggen/Registreren' door rechts bovenin op het profiel icoontje te klikken.
- Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?' onder 'Inloggen'.
- Je kunt nu een nieuw wachtwoord aanmaken waarmee je weer kunt inloggen in jouw persoonlijke account.
Mocht je toch problemen ondervinden bij het inloggen in jouw account, neem dan gerust contact op met onze Klantenservice.
Mijn welkom voucher is bij mijn aankoop niet verrekend. Hoe kan dit?
Het kan zijn dat jouw aankoop een waarde van minder dan €25 betrof. De welkom voucher is alleen geldig bij een minimale besteding van €25.
Heb je bij een bestelling via wefashion.com of via de WE Fashion app ingelogd met je WE IS ME account? In dat geval wordt de welkom voucher automatisch toegepast, mits je bestelling aan de voorwaarden voldoet.
Mocht je desondanks vragen hebben over het gebruik van je welkom voucher, neem dan contact op met onze klantenservice .
Hoe kan ik de verjaardag verrassing gebruiken?
Je kan je verjaardag verrassing (korting) gebruiken in een WE store, op wefashion.com en in de WE Fashion app. In een store kan je hem verzilveren door de birthday e-mail te tonen aan de kassa en de QR-code die in deze e-mail staat te laten scannen.
Op wefashion.com en in de WE Fashion app wordt de korting automatisch in je winkelmand verrekend.
Ik heb geen verrassing ontvangen op mijn verjaardag. Hoe kan dit?
Allereerst versturen wij jouw verrassing niet op je verjaardag zelf, maar al in de weken ervoor. Twee andere opties zijn: je geboortedatum is bij ons niet bekend of je heb aangegeven geen e-mails van ons te willen ontvangen.
In jouw persoonlijke account op wefashion.com kun je jouw geboortedatum toevoegen.
- Ga naar 'Inloggen/Registreren' door rechts bovenin op het profiel icoontje te klikken.
- Log in met jouw e-mailadres en wachtwoord.
- Klik vervolgens op 'Persoonlijke gegevens'. Hier kun je jouw geboortedatum toevoegen.
- Klik op 'OK' om je wijziging te bevestigen.
In je persoonlijke account op wefashion.com kun je ook jouw e-mailvoorkeuren aanpassen.
- Ga naar 'Inloggen/Registreren' door rechts bovenin op het profiel icoontje te klikken.
- Log in met jouw e-mailadres en wachtwoord.
- Klik vervolgens op 'Persoonlijke gegevens' en ga naar voorkeuren.
- Klik vervolgens op 'klik hier' achter Wil je je nieuwsbrief voorkeuren aanpassen?
- Onderaan de pagina staat een PS over service e-mails. Klik op 'klik hier' om deze te wijzigen.
- Wijzig je e-mailvoorkeuren en zet je birthday gift op 'on'.
- Klik op 'bewaar voorkeuren' om je wijziging te bevestigen.
Hoe kan ik mijn WE IS ME account verwijderen?
Wanneer je onverhoopt jouw WE IS ME account wilt verwijderen, vragen wij je contact op te nemen met onze Klantenservice via contact@wefashion.nl.
Wat zijn de voordelen van het studentenprogramma?
Je profiteert het hele collegejaar van 10% studentenkorting op de nieuwe collectie. Daarnaast profiteer je ook van alle andere WE IS ME voordelen, zoals een €5 welkom voucher voor je eerstvolgende aankoop, als eerste toegang tot de pre-sale en een verrassing op jouw verjaardag.
Hoe kan ik mij inschrijven voor het studentenprogramma?
Om lid te kunnen worden van ons studentenprogramma, moet je eerst WE IS ME member worden. Dit kan online of in een WE Store. Let op: het duurt een dag voordat jouw aanvraag voor deelname aan het studentenprogramma verwerkt is.
-
Via de WE Fashion website
Maak zelf je account aan op de WE Fashion website.
- Ga naar 'Inloggen/Registreren' bovenaan de pagina en kies voor 'Registreren'.
- Vul je gegevens in en klik op 'Inschrijven' om je account aan te maken.Op de registratiepagina krijg je de mogelijkheid om je in te schrijven voor het studentenprogramma. We vragen hier de naam van je school of universiteit; jouw studentnummer en wanneer je verwacht af te studeren.
-
In een WE store
Je kunt jezelf in alle WE stores aan de kassa aanmelden voor WE IS ME als je een aankoop doet. De store medewerker noteert jouw gegevens in de kassa en je account is aangemaakt. Je ontvangt vervolgens binnen een uur een e-mail met daarin het verzoek om je inschrijving af te maken. Na het afronden van de inschrijving, ontvang je jouw €5 welkom voucher direct.
Al WE IS ME member? Om je in te schrijven voor het studentenprogramma, moet je in de winkel een aankoop doen en kunnen aantonen dat je student bent. Neem hiervoor je collegekaart en een geldig legitimatiebewijs mee. Dit kan een identiteitsbewijs, rijbewijs of paspoort zijn.
Ik ben al WE IS ME member, hoe kan ik mij inschrijven voor het studentenprogramma?
Je kunt je op twee verschillende manieren inschrijven voor het studentenprogramma:
-
Via de WE Fashion website
Je moet ingelogd zijn als WE IS ME member om je in te kunnen schrijven voor het studentprogramma.
- Ga naar de inschrijfpagina voor studenten, door hier te klikken.
- Log in met jouw e-mailadres en wachtwoord.
- Vul hier de naam van je school of universiteit; jouw studentnummer en wanneer je verwacht af te studeren in.
- Klik op 'Inschrijven' om je aanmelding te bevestigen.Op de registratiepagina krijg je de mogelijkheid om je in te schrijven voor het studentenprogramma. We vragen hier de naam van je school of universiteit; jouw studentnummer en wanneer je verwacht af te studeren.
-
In een WE store
Om je in te schrijven voor het studentenprogramma, moet je in de winkel een aankoop doen en kunnen aantonen dat je student bent. Neem hiervoor je collegekaart en een geldig legitimatiebewijs mee. Dit kan een identiteitsbewijs, rijbewijs of paspoort zijn.
Wanneer is mijn studentenkorting actief?
Ik ben geen WE IS ME member. Kan ik toch studentenkorting ontvangen?
Mijn studentenkorting wordt niet verrekend, wat nu?
Controleer eerst bij 'my coupons' of hier de coupon met 10% studentenkorting staat. Is dit niet zo, dan ben je nog niet geregistreerd.
Daarnaast is het mogelijk dat je afgeprijsde artikelen heb gekocht; daarop geldt de studentenkorting niet.
Is het al 24 uur geleden dat je in de winkel aangetoond hebt dat je student bent? En mocht je toch problemen ondervinden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice .
Wat moet ik doen als ik geen studentenkorting meer ontvang?
Waarschijnlijk is het collegejaar afgelopen. Vanaf 1 september vervalt je studentenkorting. De looptijd van de coupon is altijd een heel collegejaar: van 1 september tot en met 31 augustus. Wanneer je halverwege het jaar inschrijft, geldt de coupon dus ook tot en met 31 augustus. Je moet je dan opnieuw inschrijven voor het studentenprogramma.
Wat zijn de voorwaarden om lid van het studentenprogramma te worden?
Waar en waarop is de 10% studentenkorting geldig?
De studentenkorting wordt toegekend aan jouw WE IS ME account en is te gebruiken op zowel wefashion.com, in de WE Fashion app en als in alle WE stores. Omdat de studentenkorting is toegekend aan je profiel is het belangrijk om in de webshop en de app in te loggen met jouw WE IS ME account; daarna wordt de studentenkorting automatisch verrekend in de winkelmand. In de WE stores kun je de studentenkorting ontvangen door jezelf aan de kassa te identificeren met je WE IS ME ID of met je e-mailadres.
De 10% studentenkorting is geldig op de gehele men & women collectie met uitzondering van afgeprijsde artikelen, meerstuksaanbiedingen, speciale collecties en niet in combinatie met andere promotionele kortingen. Geldt niet bij aankoop van WE giftcards en vermaken van kleding.
Kan iedereen meedoen aan Member Get Member?
Hoe kan ik vrienden uitnodigen?
Je kan vrienden, familie en kennissen op verschillende manieren uitnodigen, bijvoorbeeld via WhatsApp, e-mail of Facebook Messenger. Let op: het is hierbij wel belangrijk dat je jouw persoonlijke link deelt. Alleen zo kunnen we de kennismakingsvoucher met 25% korting aan jouw vriend geven, en de beloningsvoucher aan jou.
Waar vind ik mijn persoonlijke link?
Om jouw persoonlijke link te vinden, moet je inloggen op deze pagina.
Hoeveel vrienden kan ik uitnodigen?
Je kan zoveel vrienden uitnodigen als je wilt. Voor elke nieuwe WE IS ME member die een aankoop doet via jouw persoonlijke link, ontvang jij 25% korting op 1 item naar keuze uit de nieuwe collectie. Per kwartaal kun je maximaal 5x een beloningsvoucher met 25% korting verdienen.
Wat krijgen mijn vrienden?
Hoe werkt de maandelijkse 'Better Together'-prijs?
Je kan elke maand meedoen aan de 'Better Together'-prijs door vrienden uit te nodigen om ook WE IS ME member te worden. Elke maand maak je weer evenveel kans. Je komt in de 'loterij' terecht door op de 'deelbutton' te klikken. Elke maand wordt er willekeurig 1 member getrokken uit het lijstje van members die zijn toegevoegd aan de 'loterij'.
Mijn vriend is WE IS ME member geworden, wanneer ontvang ik mijn beloning?
Mijn vriend ontvangt geen korting, waarom niet?
Mijn vriend is al WE IS ME member, wat nu?
Hoe weet ik of mijn vriend al een WE IS ME member is?
Hoe weet ik of mijn vriend een aankoop heeft gedaan?
Welke beloning ontvang ik?
Voor elke nieuwe WE IS ME member die een aankoop doet via jouw persoonlijke link, ontvang jij 25% korting op 1 item naar keuze uit de nieuwe collectie én maak je kans op onze maandelijkse prijs. Per kwartaal kun je maximaal 5x een beloningsvoucher met 25% korting verdienen. De beloningsvoucher is 30 dagen geldig.
Deze korting is niet van toepassing op reeds afgeprijsde artikelen, of in combinatie met andere promotionele kortingen. Geldt niet bij aankoop van WE giftcards en vermaken van kleding.
Hoe kan ik mijn beloningsvoucher inwisselen?
Hoe lang is de beloningsvoucher geldig?
Mijn beloningsvoucher werkt niet, wat moet ik nu doen?
Wat mag ik wel en niet doen met mijn persoonlijke link?
Je mag je persoonlijke link delen met al je vrienden, buren, kennissen en familieleden via e-mail, Facebook, WhatsApp, persoonlijke blogs of gewoon mondeling. Graag zelfs! Maar plaats de persoonlijke link niet op publieke websites en deel deze ook niet via search engine marketing of andere reclame-uitingen.
Wat zijn de actievoorwaarden?
Kan ik een kortingscode van een externe partner gebruiken op wefashion.com bij het bestellen van producten van de betreffende partner?
Kan ik de giftcard een externe partner op wefashion.com gebruiken bij het bestellen van producten van de betreffende partner?
Gelden de actievoorwaarden die de externe partner hanteert ook op wefashion.com?
Gelden de actievoorwaarden die WE Fashion hanteert op de eigen collectie, ook op de collectie van externe partijen?
Ik heb een order geplaatst met artikelen van WE Fashion en van een andere externe partij, ontvang ik deze tegelijkertijd?
Is er een andere levertijd voor producten van een externe partij dan voor artikelen van wefashion.com?
Standaard is de levertijd voor Brandfield-artikelen hetzelfde als voor artikelen van WE Fashion. Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis. Als dit afwijkt, wordt dit vermeld op wefashion.com.
De levertijd voor O'Neill producten wijkt af van die van wefashion.com. Als je op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 14:00u besteld zal jouw O'Neill bestelling dezelfde dag worden verwerkt. Bestellingen die na 14:00u worden geplaatst zullen de eerstvolgende werkdag verwerkt worden. Zodra de order het distributiecentrum heeft verlaten, ontvang je een verzendbevestiging met tracking informatie. Als dit afwijkt, wordt dit vermeld op wefashion.com.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace-code?
Mijn Track & Trace geeft geen status aan, klopt dit?
Het is goed om te weten dat wanneer jouw Track & Trace gegenereerd is, jouw pakket nog niet in handen van PostNL is. Om die reden is je bezorgtijd niet direct bekend, vandaar dat je het beste de volgende ochtend je status nogmaals kunt bekijken. Indien de status nog niet veranderd is, is jouw pakket nog niet aan een rit toegewezen. Je kunt dit het beste even afwachten. Neem indien het langer duurt dan 2 dagen contact met ons op, zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.
De status van mijn Track & Trace is 'zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces'. Wat betekent dit?
De status van mijn Track & Trace is 'sorteercentrum'. Wat betekent dit?
Mijn pakket is volgens PostNL geleverd, maar ik heb het pakket niet ontvangen. Wat nu?
Wat vervelend dat jij het pakket niet hebt ontvangen! Het kan zijn dat PostNL jouw pakket heeft afgeleverd bij de buren zonder een notitie achter te laten. Check daarom eerst voor de zekerheid bij de buren of zij het pakket hebben. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact met ons op. Wij nemen dan contact op met PostNL om te vragen naar meer informatie over de desbetreffende levering.
Kan ik de bezorgtijd wijzigen?
Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Bij de bestelling heb je een retourformulier ontvangen. Daar mag je aangeven dat er een verkeerd artikel is ontvangen. Op het formulier en/of label van de externe partner staat het antwoordnummer, zodat je het pakket kosteloos kunt terugsturen.
Is retourneren kosteloos?
Ik heb een beschadigd en/of defect artikel ontvangen, wat kan ik het beste doen?
Wat vervelend dat je een beschadigd en/of defect artikel hebt ontvangen. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Wanneer je een beschadigd en/of defect artikel hebt ontvangen, vragen wij je om dit gelijk te melden aan onze klantenservice. Bij voorkeur via e-mail met foto’s van het beschadigde en/of defecte artikel, zodat we de klacht zo goed mogelijk kunnen beoordelen. Onze klantenservice zal per e-mail contact met je opnemen om je een passende oplossing te bieden.
Wie is verantwoordelijk voor het pakket?
Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van jouw retour voor een goede bescherming tijdens het transport. Pak het artikel in, voeg het retourformulier voor herroeping ingevuld bij en zorg ervoor dat de artikelen zich niet vrij in het pakket kunnen bewegen, om zo beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Retourneer vervolgens het pakket terug en volg daarbij de instructies. Wanneer je je pakket retourneert via het antwoordnummer, ligt het risico bij de klant wanneer het pakket beschadigd of niet aankomt bij de externe partner. De externe partner kan hier niet aansprakelijk voor gesteld worden. Wil je je pakket verzekeren, zodat je geen risico loopt op verlies, kies er dan voor om je pakket via het PostNL-loket aangetekend te versturen.
Ik wil iets retour sturen in originele staat ná de retourtermijn, mag dat?
Hoelang duurt het voordat mijn retour verwerkt is?
Wanneer je bestelling retour wordt genomen door de betreffende externe partner wordt je retourzending binnen 7 werkdagen na ontvangst verwerkt. De ontvangstdatum kan je controleren aan de hand van de verzendcode op jouw verzendbewijs. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en zullen wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terugstorten.
Wat zijn de voorwaarden van retourneren?
Retourneren van producten van een externe partner is kosteloos en is mogelijk binnen 60 dagen na ontvangst van jouw pakket. Gebruik het retourformulier om het pakket te retourneren. Op deze manier zal jouw bestelling sneller verwerkt worden. Het is belangrijk om je ordernummer erbij te vermelden zodat het duidelijk is van wie het pakket afkomstig is. Vervolgens stuur je het pakket retour via een PostNL-punt. Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van jouw retourzending voor een goede bescherming tijdens het transport. Wanneer je je pakket terugstuurt via het antwoordnummer, ligt het risico bij de klant wanneer het pakket beschadigd of niet aankomt bij de externe partner. Externe partners kunnen hier niet aansprakelijk voor gesteld worden. Je kan je pakket verzekerd versturen door ervoor te kiezen om het pakket aangetekend te laten versturen door PostNL.
Binnen welke periode mag ik het pakket retour sturen?
Wij hanteren een retourtermijn van 60 dagen vanaf het moment van ontvangst. Binnen die periode kan je laten weten iets terug te willen sturen. Wanneer je jouw retour eerst aanmeldt, heb je vanaf dat moment nogmaals 14 dagen om het artikel daadwerkelijk terug te sturen.
Het kaartje van het artikel is eraf. Mag ik het nu nog retourneren?
Ik heb de verpakking niet meer. Mag ik nog retourneren?
Waarom is Pride belangrijk voor WE®?
Waarom zijn de Safe Spaces zo belangrijk?
Helaas worden LGBTQIA+-personen vaker dan anderen geconfronteerd met negatieve reacties, uitsluiting, pestgedrag en geweld. Simpelweg omdat ze zichzelf zijn. Veilig jezelf kunnen zijn is een belangrijk mensenrecht, daarom biedt WE Fashion haar winkels tijdens Pride aan als Safe Space. Een plek waar je je kunt omkleden, om je klaar te maken voor Pride, zodat je daarna feest kunt vieren en volledig jezelf kunt zijn. Om het draagvlak voor het initiatief te vergroten, bundelt WE Fashion de krachten met OUTtv.
Zijn de Safe Spaces alleen beschikbaar tijdens Pride?
Het initiatief bestaat niet alleen tijdens Pride: de paskamers zullen gedurende het hele jaar openstaan om de LGBTQIA+-community te verwelkomen. Maak hiervoor een personal shopping-afspraak met één van de WE Fashion-stylisten via wefashion.com.
Hoe dragen WE® en haar medewerkers bij aan diversiteit en inclusiviteit?
WE Fashion heeft een Diversity & Inclusivity Council. Zij komen meerdere keren per jaar samen om te reflecteren én te adviseren over de mogelijke manieren waarop het bedrijf nog inclusiever kan worden, ongeacht seksuele geaardheid, geloofsovertuiging of afkomst. Deze raad wordt geadviseerd door zogenoemde D&I-ambassadeurs. Iedere WE®-medewerker kan zich opgeven als ambassadeur.
Wat onderneemt WE® voor de community en wat deed de organisatie in het verleden?
We Fashion zet zich al langere tijd in voor een inclusieve en veilige wereld. De zogenoemde Diversity & Inclusivity Council – een uit medewerkers (ambassadeurs) bestaande raad – speelt hier een grote rol in. Enkele stappen die zij eerder al initieerden zijn genderneutrale toiletten op het hoofdkantoor en een grote D&I-vlag. In 2022 lanceerde WE® het Better Together-manifest in spoken word en in 2021 werd een nauwe samenwerking met televisiezender OUTtv opgestart.
Nu introduceert WE Fashion veilige omkleedruimtes voor iedereen die hier gebruik van wil maken. Winkelpersoneel krijgt een speciale Inclusivity-pin aangeboden, die zij vrijwillig kunnen opspelden. De broches zullen niet verdwijnen na de Pride-periode, deze blijven permanent beschikbaar om door het personeel gedragen te worden.
Top 3 veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn retour online aanmelden?
Je kunt je retour online aanmelden op www.wefashion.nl/retour. Log in met je emailadres en wachtwoord om vanuit je orderoverzicht aan te geven welke order je retour wilt aanmelden.
Staat je order hier niet tussen of heb je geen account. Log dan uit en meld je retour aan op www.wefashion.nl/retour met je e-mailadres en ordernummer. Gebruik het e-mail adres waarop je de bestelbevestiging hebt ontvangen. Heb je deze niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Als een artikel je niet past of bevalt, kun je alle ongedragen artikelen met de labels er nog aan vast (indien redelijkerwijs mogelijk) probleemloos naar ons terugbrengen of -sturen. Retourneringen in de winkel zijn kosteloos. Voor een retourzending via een PostNL-servicepunt vragen we - voor bestellingen geplaatst na 1 augustus 2023 - een bedrag van €2,99. Deze wordt automatisch verrekend met het door ons terug te storten bedrag. Is er schade aan het product ontstaan, dan ben je zelf voor deze waardevermindering aansprakelijk.
Wanneer ontvang ik het geld van mijn retour gestuurde pakket?
Na ontvangst in ons distributiecentrum verwerken we binnen 14 dagen je retourzending. Je kunt jouw retourzending altijd volgen via de Track & Trace code op het retourbewijs. Wanneer je retour is verwerkt ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. De terugbetaling gebeurt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na retourverwerking. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je ons hebt betaald.
Hoe werkt Riverty met retourneren?
Wanneer je een artikel retour stuurt, kan het tot 2 weken duren voordat deze retourzending verwerkt is in ons systeem. Je krijgt van ons een retourbevestiging per e-mail. Zodra deze retour is verwerkt, gaat er automatisch een mail naar Riverty zodat zij dit openstaande bedrag crediteren. Je ontvangt dan een herziene factuur.
Houd er wel rekening mee dat het jouw eigen verantwoordelijkheid is om ervoor te zorgen dat de factuur tijdig en volledig betaald wordt voor de behouden artikelen. Klik hier voor de voorwaarden van Riverty.
Waar ben je naar op zoek?
Klantenservice
-
Stel je vraag via Livechat
Klik hier om te chatten met één van onze medewerkers. Op werkdagen bereikbaar van 09:00 - 17:30.
-
Stel je vraag via Whatsapp
Klik hier om te appen met één van onze medewerkers. Op werkdagen bereikbaar van 09:00 - 17:30.
-
Stel je vraag via Webformulier
Klik hier om een online formulier te versturen. Reactie binnen 3 werkdagen.
-
Stel je vraag via telefoon
Bel 00800 933 27 446 (Gratis vanaf een vaste lijn. Kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon zijn afhankelijk van de serviceprovider. )
óf 003130 247 9720 (lokaal tarief) Op werkdagen bereikbaar van 09:00 - 17:30. -
Kom naar een van onze winkels
Klik hier voor de openingstijden van jouw favoriete
WE Store óf klik hier voor de Store Locator.
Hoofdkantoor
-
Receptie
Bel 003130 247 9213 (lokaal tarief)
Op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 18:00.
-
WE Fashion HQ
Reactorweg 101
3542 AD, Utrecht
contact@wefashion.nl
WE Europe B.V. is ingeschreven bij
de Kamer van Koophandel.
KVK-nummer: 30089877
BTW-nummer: NL004221254B01
Receptie
Bel 003130 247 9213 (lokaal tarief) Op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 18:00.
WE Fashion HQ
Reactorweg 101 3542 AD, Utrecht contact@wefashion.nl WE Europe B.V. is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. KVK-nummer: 30089877 BTW-nummer: NL004221254B01