terug naar overzicht

WE & Partners

Kan ik een kortingscode van een externe partner gebruiken op wefashion.com bij het bestellen van producten van de betreffende partner?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Kan ik de giftcard een externe partner op wefashion.com gebruiken bij het bestellen van producten van de betreffende partner?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Gelden de actievoorwaarden die de externe partner hanteert ook op wefashion.com?

Nee, dit is niet het geval.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Gelden de actievoorwaarden die WE Fashion hanteert op de eigen collectie, ook op de collectie van externe partijen?

Nee, dit is niet het geval.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Ik heb een order geplaatst met artikelen van WE Fashion en van een andere externe partij, ontvang ik deze tegelijkertijd?

Je ontvangt de artikelen van WE Fashion en van de betreffende externe partij in aparte pakketjes. De levertijd is hetzelfde en wordt gecommuniceerd op wefashion.com. Houd er wel rekening mee dat de pakketjes op twee verschillende momenten geleverd kunnen worden.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Is er een andere levertijd voor producten van een externe partij dan voor artikelen van wefashion.com?

Standaard is de levertijd voor Brandfield-artikelen hetzelfde als voor artikelen van WE Fashion. Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis. Als dit afwijkt, wordt dit vermeld op wefashion.com.

De levertijd voor O'Neill producten wijkt af van die van wefashion.com. Als je op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 14:00u besteld zal jouw O'Neill bestelling dezelfde dag worden verwerkt. Bestellingen die na 14:00u worden geplaatst zullen de eerstvolgende werkdag verwerkt worden. Zodra de order het distributiecentrum heeft verlaten, ontvang je een verzendbevestiging met tracking informatie. Als dit afwijkt, wordt dit vermeld op wefashion.com.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt via e-mail één bevestiging over de zendingen. In deze e-mail staan de Track & Trace-codes van beide pakketjes. Via de link van PostNL kun je de zendingen volgen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace-code?

Je ontvangt de Track & Trace-code zodra jouw pakket is verwerkt.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Mijn Track & Trace geeft geen status aan, klopt dit?

Het is goed om te weten dat wanneer jouw Track & Trace gegenereerd is, jouw pakket nog niet in handen van PostNL is. Om die reden is je bezorgtijd niet direct bekend, vandaar dat je het beste de volgende ochtend je status nogmaals kunt bekijken. Indien de status nog niet veranderd is, is jouw pakket nog niet aan een rit toegewezen. Je kunt dit het beste even afwachten. Neem indien het langer duurt dan 2 dagen contact met ons op, zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

De status van mijn Track & Trace is 'zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces'. Wat betekent dit?

Dit betekent dat jouw pakket tussen ons logistiek centrum en het depot van PostNL is. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kunt dit het beste even afwachten. Meestal is er op de volgende leverdag een levertijd bekend.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

De status van mijn Track & Trace is 'sorteercentrum'. Wat betekent dit?

Dit betekent dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van PostNL. PostNL voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace-link.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Mijn pakket is volgens PostNL geleverd, maar ik heb het pakket niet ontvangen. Wat nu?

Wat vervelend dat jij het pakket niet hebt ontvangen! Het kan zijn dat PostNL jouw pakket heeft afgeleverd bij de buren zonder een notitie achter te laten. Check daarom eerst voor de zekerheid bij de buren of zij het pakket hebben. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact met ons op. Wij nemen dan contact op met PostNL om te vragen naar meer informatie over de desbetreffende levering.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Kan ik de bezorgtijd wijzigen?

Dit is pas mogelijk als de eerste bezorgpoging is geweest. Je kunt een wijziging via de link van je Track & Trace doorgeven.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Bij de bestelling heb je een retourformulier ontvangen. Daar mag je aangeven dat er een verkeerd artikel is ontvangen. Op het formulier en/of label van de externe partner staat het antwoordnummer, zodat je het pakket kosteloos kunt terugsturen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Is retourneren kosteloos?

Ja, dit is kosteloos. Je ontvangt namelijk een retourformulier bij je bestelling waarop het antwoordnummer van Brandfield vermeld staat. Aan de hand van dit antwoordnummer, kun je je pakket kosteloos terugsturen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Ik heb een beschadigd en/of defect artikel ontvangen, wat kan ik het beste doen?

Wat vervelend dat je een beschadigd en/of defect artikel hebt ontvangen. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Wanneer je een beschadigd en/of defect artikel hebt ontvangen, vragen wij je om dit gelijk te melden aan onze klantenservice. Bij voorkeur via e-mail met foto’s van het beschadigde en/of defecte artikel, zodat we de klacht zo goed mogelijk kunnen beoordelen. Onze klantenservice zal per e-mail contact met je opnemen om je een passende oplossing te bieden.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Wie is verantwoordelijk voor het pakket?

Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van jouw retour voor een goede bescherming tijdens het transport. Pak het artikel in, voeg het retourformulier voor herroeping ingevuld bij en zorg ervoor dat de artikelen zich niet vrij in het pakket kunnen bewegen, om zo beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Retourneer vervolgens het pakket terug en volg daarbij de instructies. Wanneer je je pakket retourneert via het antwoordnummer, ligt het risico bij de klant wanneer het pakket beschadigd of niet aankomt bij de externe partner. De externe partner kan hier niet aansprakelijk voor gesteld worden. Wil je je pakket verzekeren, zodat je geen risico loopt op verlies, kies er dan voor om je pakket via het PostNL-loket aangetekend te versturen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Ik wil iets retour sturen in originele staat ná de retourtermijn, mag dat?

Wij hanteren een termijn van 60 dagen. Na deze periode is het niet meer mogelijk om een retour aan te melden.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Hoelang duurt het voordat mijn retour verwerkt is?

Wanneer je bestelling retour wordt genomen door de betreffende externe partner wordt je retourzending binnen 7 werkdagen na ontvangst verwerkt. De ontvangstdatum kan je controleren aan de hand van de verzendcode op jouw verzendbewijs. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en zullen wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terugstorten.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Wat zijn de voorwaarden van retourneren?

Retourneren van producten van een externe partner is kosteloos en is mogelijk binnen 60 dagen na ontvangst van jouw pakket. Gebruik het retourformulier om het pakket te retourneren. Op deze manier zal jouw bestelling sneller verwerkt worden. Het is belangrijk om je ordernummer erbij te vermelden zodat het duidelijk is van wie het pakket afkomstig is. Vervolgens stuur je het pakket retour via een PostNL-punt. Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van jouw retourzending voor een goede bescherming tijdens het transport. Wanneer je je pakket terugstuurt via het antwoordnummer, ligt het risico bij de klant wanneer het pakket beschadigd of niet aankomt bij de externe partner. Externe partners kunnen hier niet aansprakelijk voor gesteld worden. Je kan je pakket verzekerd versturen door ervoor te kiezen om het pakket aangetekend te laten versturen door PostNL.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Binnen welke periode mag ik het pakket retour sturen?

Wij hanteren een retourtermijn van 60 dagen vanaf het moment van ontvangst. Binnen die periode kan je laten weten iets terug te willen sturen. Wanneer je jouw retour eerst aanmeldt, heb je vanaf dat moment nogmaals 14 dagen om het artikel daadwerkelijk terug te sturen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Het kaartje van het artikel is eraf. Mag ik het nu nog retourneren?

De externe partner ontvangt het artikel graag terug. In de meeste gevallen zal dit geen probleem zijn. Wel zal het artikel eerst beoordeeld worden voordat zij je kunnen bevestigen of zij jou het gehele aankoopbedrag kunnen terugbetalen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Ik heb de verpakking niet meer. Mag ik nog retourneren?

Je mag onze klantenservice een e-mail sturen, zodat we dit voor je kunnen beoordelen en bekijken of dit mogelijk is. In principe betekent dit dat het artikel niet meer in originele staat verkeert, maar we denken graag met je mee.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Kan ik mijn retourzending volgen?

Ja. Je ontvangt namelijk een verzendbewijs van PostNL. Daarop staat een code genoteerd. Als je deze code op de website van PostNL invult met onze postcode, kan je het pakket volgen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Waar ben je naar op zoek?

Bestellen & levering

Retourneren & ruilen

Betalen

Algemeen

App

WE is ME & studenten

Member get member

Terug naar het overzicht

Bestellen & levering

Retourneren & ruilen

Betalen

Algemeen

App

WE is ME & studenten

Member get member

Terug naar het overzicht

Kun je niet vinden wat je zoekt?

Wat is je vraag?

Klantenservice

  • Stel je vraag via Livechat

    Klik hier om te chatten met één van onze medewerkers.
    Op werkdagen bereikbaar van 09:00 - 17:30.

  • Stel je vraag via Whatsapp

    Klik hier om te appen met één van onze medewerkers.
    Op werkdagen bereikbaar van 09:00 - 17:30.

  • Stel je vraag via e-mail

    Stuur een e-mail naar contact@wefashion.com

  • Stel je vraag via telefoon

    Bel 00800 933 27 446 (Gratis vanaf een vaste lijn. Kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon zijn afhankelijk van de serviceprovider. )
    óf 003130 247 9720 (lokaal tarief)
    Op werkdagen bereikbaar van 09:00 - 17:30.

  • Kom naar een van onze winkels

    Klik hier voor de openingstijden van jouw favoriete
    WE Store óf klik hier voor de Store Locator.

Hoofdkantoor

  • Receptie

    Bel 003130 247 9213 (lokaal tarief)
    Op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 18:00.

  • WE Fashion HQ

    Reactorweg 101
    3542 AD, Utrecht

    WE Europe B.V. is ingeschreven bij
    de Kamer van Koophandel.
    KVK-nummer: 30089877
    BTW-nummer: NL004221254B01