terug naar overzicht

Member get member

Kan iedereen meedoen aan Member Get Member?

Alleen WE IS ME members kunnen meedoen aan Member Get Member. Je kunt jezelf niet uitnodigen, maar wel al je vrienden, familie en kennissen die nog geen WE IS ME member zijn.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Hoe kan ik vrienden uitnodigen?

Je kan vrienden, familie en kennissen op verschillende manieren uitnodigen, bijvoorbeeld via WhatsApp, e-mail of Facebook Messenger. Let op: het is hierbij wel belangrijk dat je jouw persoonlijke link deelt. Alleen zo kunnen we de kennismakingsvoucher met 25% korting aan jouw vriend geven, en de beloningsvoucher aan jou.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Waar vind ik mijn persoonlijke link?

Om jouw persoonlijke link te vinden, moet je inloggen op deze pagina.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Hoeveel vrienden kan ik uitnodigen?

Je kan zoveel vrienden uitnodigen als je wilt. Voor elke nieuwe WE IS ME member die een aankoop doet via jouw persoonlijke link, ontvang jij 25% korting op 1 item naar keuze uit de nieuwe collectie. Per kwartaal kun je maximaal 5x een beloningsvoucher met 25% korting verdienen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Wat krijgen mijn vrienden?

Als een vriend zich inschrijft als WE IS ME member, ontvangt hij/zij direct 25% korting op 1 item naar keuze uit de nieuwe collectie.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Hoe werkt de maandelijkse 'Better Together'-prijs?

Je kan elke maand meedoen aan de 'Better Together'-prijs door vrienden uit te nodigen om ook WE IS ME member te worden. Elke maand maak je weer evenveel kans. Je komt in de 'loterij' terecht door op de 'deelbutton' te klikken. Elke maand wordt er willekeurig 1 member getrokken uit het lijstje van members die zijn toegevoegd aan de 'loterij'.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Mijn vriend is WE IS ME member geworden, wanneer ontvang ik mijn beloning?

Nadat jouw vriend een aankoop heeft gedaan via jouw persoonlijke link, ontvang jij per e-mail een beloningsvoucher met 25% korting op 1 item naar keuze uit de nieuwe collectie.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Mijn vriend ontvangt geen korting, waarom niet?

Waarschijnlijk is jouw vriend al WE IS ME member of heeft hij/zij een afgeprijsd artikel proberen te kopen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Mijn vriend is al WE IS ME member, wat nu?

Je kunt alleen vrienden uitnodigen die nog geen WE IS ME member zijn, om een beloningsvoucher te ontvangen en kans te maken op de maandelijkse 'Better Together'-prijs.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Hoe weet ik of mijn vriend al een WE IS ME member is?

Helaas kunnen wij deze informatie niet verstrekken, maar je kunt het uiteraard aan je vriend vragen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Hoe weet ik of mijn vriend een aankoop heeft gedaan?

Nadat jouw vriend een aankoop heeft gedaan via jouw persoonlijke link, ontvang jij per e-mail een beloningsvoucher met 25% korting op 1 item naar keuze uit de nieuwe collectie.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Welke beloning ontvang ik?

Voor elke nieuwe WE IS ME member die een aankoop doet via jouw persoonlijke link, ontvang jij 25% korting op 1 item naar keuze uit de nieuwe collectie én maak je kans op onze maandelijkse prijs. Per kwartaal kun je maximaal 5x een beloningsvoucher met 25% korting verdienen. De beloningsvoucher is 30 dagen geldig.

Deze korting is niet van toepassing op reeds afgeprijsde artikelen, of in combinatie met andere promotionele kortingen. Geldt niet bij aankoop van WE giftcards en vermaken van kleding.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Hoe kan ik mijn beloningsvoucher inwisselen?

Jouw beloningsvoucher is uniek en is gekoppeld aan jouw WE IS ME account. Online wordt de korting automatisch in je winkelmand verrekend, wanneer je bent ingelogd. Laat in de winkel jouw WE IS ME account en de beloningsvoucher zien om de korting te gebruiken.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Hoe lang is de beloningsvoucher geldig?

Jouw beloningskorting is 30 dagen geldig.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Mijn beloningsvoucher werkt niet, wat moet ik nu doen?

Bekijk eerst of je goed bent ingelogd op de website. Als je niet bent ingelogd, wordt de korting niet automatisch verrekend.

Ben je ingelogd en zie je nog steeds niet de korting in je winkelmand? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Wat mag ik wel en niet doen met mijn persoonlijke link?

Je mag je persoonlijke link delen met al je vrienden, buren, kennissen en familieleden via e-mail, Facebook, WhatsApp, persoonlijke blogs of gewoon mondeling. Graag zelfs! Maar plaats de persoonlijke link niet op publieke websites en deel deze ook niet via search engine marketing of andere reclame-uitingen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Wat zijn de actievoorwaarden?

De actievoorwaarden vind je hier.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Waar ben je naar op zoek?

Bestellen & levering

Retourneren & ruilen

Betalen

Algemeen

WE is ME & studenten

Terug naar het overzicht

Bestellen & levering

Retourneren & ruilen

Betalen

Algemeen

WE is ME & studenten

Terug naar het overzicht

Kun je niet vinden wat je zoekt?

Wat is je vraag?

Klantenservice

  • Stel je vraag via Livechat

    Klik hier om te chatten met één van onze medewerkers.
    Op werkdagen bereikbaar van 09:00 - 22:00.

  • Stel je vraag via Whatsapp

    Klik hier om te appen met één van onze medewerkers.
    Op werkdagen bereikbaar van 09:00 - 22:00.

  • Stel je vraag via Webformulier

    Klik hier om een online formulier te versturen.
    Reactie binnen 3 werkdagen.

  • Stel je vraag via telefoon

    Bel 00800 933 27 446 (Gratis vanaf een vaste lijn. Kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon zijn afhankelijk van de serviceprovider. )
    óf 003130 247 9720 (lokaal tarief)
    Op werkdagen bereikbaar van 09:00 - 17:30.

  • Kom naar een van onze winkels

    Klik hier voor de openingstijden van jouw favoriete
    WE Store óf klik hier voor de Store Locator.

Hoofdkantoor

  • Receptie

    Bel 003130 247 9213 (lokaal tarief)
    Op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 18:00.

  • WE Fashion HQ

    Reactorweg 101
    3542 AD, Utrecht
    contact@wefashion.nl
    WE Europe B.V. is ingeschreven bij
    de Kamer van Koophandel.
    KVK-nummer: 30089877
    BTW-nummer: NL004221254B01