algemeen

retourneren

levering

bestellen

betalen

maattabel

studenten

we is me

app

contact

Verwerking Retouren

Op dit moment is er een vertraging in het verwerken van de orders en retouren. De gemiddelde levertijd van bestellingen is 3 werkdagen en het verwerken van een retour duurt uiterlijk 2 weken. Bewaar het verzendbewijs van je retour goed. Wanneer het langer is geleden dan 2 weken dat je je retour verstuurd hebt, neem dan contact op met onze Customer Service. Vanwege de drukte is onze Customer Service het beste bereikbaar via de e-mail (contact@wefashion.com). We doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen, maar het kan iets langer duren dan je van ons gewend bent.

Top 3 veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn retour online aanmelden?

Je kunt je retour online aanmelden op www.wefashion.nl/retour. Log in met je emailadres en wachtwoord om vanuit je orderoverzicht aan te geven welke order je retour wilt aanmelden.

Staat je order hier niet tussen of heb je geen account. Log dan uit en meld je retour aan op www.wefashion.nl/retour met je e-mailadres en ordernummer. Gebruik het e-mail adres waarop je de bestelbevestiging hebt ontvangen. Heb je deze niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wanneer ontvang ik het geld van mijn retour gestuurde pakket?

Wanneer je retour is verwerkt ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. De terugbetaling gebeurt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na retourverwerking. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij het artikel hebben ontvangen of totdat je aantoont het te hebben verzonden.

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je ons hebt betaald. Heb je met Afterpay betaald, dan ontvang je zodra je retour verwerkt is, van Afterpay automatisch een nieuwe factuur waarop het bedrag is kwijtgescholden of verrekend.

Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Je kunt je afmelden voor de nieuwsbrief door in een ontvangen nieuwbrief van WE onderaan in de footer op de afmeld link te klikken: Je wordt dan doorgestuurd naar onze afmeldpagina, die je succesvol kunt voltooien door op "klik hier" te drukken.

Meer veelgestelde vragen

 

Customer service

  • Stel je vraag via de mail
    Stuur een E-mail naar contact@wefashion.com
    Op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 18:00.
  • Stel je vraag via de telefoon
    Bel 00800 933 27 446 (gratis vanaf een vaste lijn)
    óf 003130 247 9720 (lokaal tarief)
    Op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 18:00.
  • Kom naar een van onze winkels
    Klik hier voor de openingstijden van jouw favoriete
    WE Store óf klik hier voor de Storelocator.

Hoofdkantoor

  • Receptie
    Bel 003130 247 9213 (lokaal tarief)
    Op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 18:00.
  • WE Fashion HQ
    Reactorweg 101
    3542 AD, Utrecht

    WE Europe B.V. is ingeschreven bij
    de Kamer van Koophandel.
    KVK-nummer: 30089877
    BTW-nummer: NL004221254B01