Bestelling retourneren
Ben je niet tevreden over een bestelling of heb je meerdere items besteld om te vergelijken? Geen probleem. Je stuurt je bestelling in een paar stappen naar ons terug. Items liever omruilen voor een andere maat? Dat kan ook. Je behoudt op deze manier eventuele promoties. Daarnaast is de verzending altijd kosteloos bij online ruilen!
Veelgestelde vragen
Wat zijn de voorwaarden van de non-retourreward?
Wanneer je niets uit je bestelling retourneert, krijg je 25% korting op één item naar keuze bij je volgende aankoop. Je ontvangt de coupon 30 dagen na je bestelling via de mail en de korting blijft 30 dagen geldig. Per maand kun je maximaal één coupon verdienen.
De korting is niet inwisselbaar voor geld en kan niet worden gecombineerd met andere kortingen en eerder geplaatste bestellingen. De korting geldt niet bij aankoop van giftcards, het vermaken van kleding, meerstuksaanbiedingen en artikelen van externe merken. Indien bij retourneren niet meer aan de originele actievoorwaarden wordt voldaan, vervalt de korting.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Als een artikel je niet past of bevalt, kun je alle ongedragen artikelen met de labels er nog aan vast (indien redelijkerwijs mogelijk) probleemloos naar ons terugbrengen of -sturen. Retourneringen in de winkel zijn kosteloos. Voor een retourzending via een PostNL-servicepunt vragen we - voor bestellingen geplaatst na 1 augustus 2023 - een bedrag van €2,99. Deze wordt automatisch verrekend met het door ons terug te storten bedrag. Is er schade aan het product ontstaan, dan ben je zelf voor deze waardevermindering aansprakelijk.
In sommige gevallen is het mogelijk om een artikel te ruilen. Zie hiervoor de vraag: ‘Hoe kan ik ruilen?’. In dit geval betaal je geen retourkosten.
Tot hoe lang kan ik een online bestelling retourneren?
Mocht je niet tevreden zijn met een artikel, dan kun je het binnen 60 dagen na ontvangst aangeven dat je van de koop afziet. Na deze melding heb je nog 14 dagen om het artikel terug te sturen.
Mocht je niet tevreden zijn met een artikel uit onze Fundamentals-collectie, dan kun je als WE IS ME member binnen 365 dagen na aankoop aan ons aangeven dat je van de aankoop afziet. Na deze melding heb je nog 14 dagen om het artikel terug te sturen. Je kunt ook binnen deze termijn het artikel in een van onze winkels retour aanbieden.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug van een geretourneerd artikel?
Na ontvangst in ons distributiecentrum verwerken we binnen 14 dagen je retourzending. Je kunt jouw retourzending altijd volgen via de Track & Trace code op het retourbewijs. Wanneer je retour is verwerkt ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. De terugbetalingstermijn is zo snel mogelijk – maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je ons hebt betaald.
Hoe werkt Riverty met retourneren?
Wanneer je een artikel retour stuurt, kan het tot 2 weken duren voordat deze retourzending verwerkt is in ons systeem. Je krijgt van ons een retourbevestiging per e-mail. Zodra deze retour is verwerkt, gaat er automatisch een mail naar Riverty zodat zij dit openstaande bedrag crediteren. Je ontvangt dan een herziene factuur.
Houd er wel rekening mee dat het jouw eigen verantwoordelijkheid is om ervoor te zorgen dat de factuur tijdig en volledig betaald wordt voor de behouden artikelen. Klik hier voor de voorwaarden van Riverty.