terug naar overzicht

Covid-19 maatregelen

Zijn de winkels van WE Fashion gesloten?

Onze winkels zijn geopend. Uiteraard met de juiste en nodige maatregelen, zodat wij de gezondheid van onze klanten en medewerkers kunnen garanderen. Bekijk hier de openingstijden.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Kan ik nog online bestellen?

Ja, onze webshop is 24/7 open. Je kunt dus online bij ons blijven shoppen op de manier die je gewend bent.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Je bestelde pakketje wordt nog gewoon geleverd, ook bij jou thuis. Uiteraard neemt de bezorger de hygiënevoorschriften en afstandsmaatregelen van het RIVM in acht. Dit houdt in dat de bezorger op 1,5 meter afstand blijft en het pakketje voor je deur zet zodat je deze zelf kunt pakken.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als je op werkdagen voor 22:00 uur bestelt, dan is je bestelling meestal binnen 1-2 werkdagen in huis. De actuele levertijd wordt getoond op de productpagina en in de winkelmand.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Wat zijn nu de verzendkosten?

Bij bestellingen boven €30 worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen onder €30 betaal je €3,99. Als je hebt gekozen voor de optie pick-up in store, is de bezorging altijd gratis.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Kan ik nog ruilen en/of retourneren? En wat is de retourtermijn?

Ja, je kunt nog retourneren via het postkantoor of een PostNL servicepunt. De retourtermijn is 60 dagen. Voor meer vragen over ruilen of retourneren klik hier.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Kan ik mijn pakket ophalen of retourneren in de winkel?

Ja, het is mogelijk om je pakket op te halen of te retourneren in de winkel. De retourtermijn is 60 dagen. Voor meer vragen over ruilen of retourneren klik hier.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Kan ik mijn pakket ophalen of retourneren bij het postkantoor of PostNL punt?

Ja, het is mogelijk om je pakket op te halen of te retourneren bij het postkantoor of PostNL servicepunt. De retourtermijn is 60 dagen. Voor meer vragen over ruilen of retourneren klik hier.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Ik heb gekozen om te betalen met AfterPay, maar wil gebruikmaken van de verlengde retourtermijn, wat moet ik nu doen?

De retourtermijn is 60 dagen. Dit houdt in dat je binnen 60 dagen je artikelen retour kunt sturen. Echter blijven de voorwaarden rondom AfterPay wel van kracht. Het bedrag dient dus binnen de termijn van 30 dagen betaald te worden. Hier kunnen wij op dit moment helaas niets aan veranderen. Houd er wel rekening mee dat het jouw eigen verantwoordelijkheid is om ervoor te zorgen dat de factuur tijdig en volledig betaald wordt. Vanzelfsprekend krijg je het betaalde bedrag terug op je rekening zodra wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Wat moet ik doen als ik niet in staat ben om mijn pakket op tijd te retourneren of te ruilen?

Voor klanten die vanwege de coronacrisis niet in staat zijn op tijd te retourneren of te ruilen wordt er zo coulant mogelijk omgegaan met de retourtermijn. Neem in dit geval contact op met de klantenservice.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Ik moet terug naar de winkel want ik heb een klacht of er iets misgegaan, wat moet ik nu doen?

Onze winkels zijn geopend. Uiteraard met de juiste en nodige maatregelen, zodat wij de gezondheid van onze klanten en medewerkers kunnen garanderen. Bekijk hier de aangepaste openingstijden.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Het afhaalmoment van de kleding bij de kleermaker is verlopen, wat moet ik nu doen?

Neem contact op met de klantenservice.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Hoe gaat WE met het coronavirus om?

Bericht CEO:

Onze gedachten gaan in de eerste plaats uit naar iedereen die geraakt is door de pandemie van het coronavirus (COVID-19).

WE staat al jaren voor "Better Together" en daarom ondersteunen wij de wereldwijde, gezamenlijke aanpak om de verdere verspreiding van dit virus te beperken. Wij nemen continu maatregelen die zijn gebaseerd op de adviezen van het RIVM en de maatregelen van onze overheid.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Waar ben je naar op zoek?

Bestellen & levering

Retourneren & ruilen

Betalen

Algemeen

App

WE is ME & studenten

Terug naar het overzicht

Bestellen & levering

Retourneren & ruilen

Betalen

Algemeen

App

WE is ME & studenten

Terug naar het overzicht

Kun je niet vinden wat je zoekt?

Wat is je vraag?

Klantenservice

  • Stel je vraag via de telefoon

    Bel 00800 933 27 446 (Gratis vanaf een vaste lijn. Kosten voor het gebruik van de mobiele telefoon zijn afhankelijk van de serviceprovider. )
    óf 003130 247 9720 (lokaal tarief)
    Op werkdagen bereikbaar van 09:00 - 17:30.

  • Stel je vraag via de mail

    Stuur een E-mail naar contact@wefashion.com

  • Stel je vraag via Livechat

    Klik hier om te chatten met één van onze medewerkers.
    Op werkdagen bereikbaar van 09:00 - 17:30.

  • Kom naar een van onze winkels

    Klik hier voor de openingstijden van jouw favoriete
    WE Store óf klik hier voor de Storelocator.

Hoofdkantoor

  • Receptie

    Bel 003130 247 9213 (lokaal tarief)
    Op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 18:00.

  • WE Fashion HQ

    Reactorweg 101
    3542 AD, Utrecht

    WE Europe B.V. is ingeschreven bij
    de Kamer van Koophandel.
    KVK-nummer: 30089877
    BTW-nummer: NL004221254B01