Hoe kan ik online bestellen bij WE?

Om online te kunnen bestellen heb je geen account nodig.

Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op 'Klik en bestel'. Het artikel wordt nu in je winkelmand geplaatst. Je kunt nu verder winkelen of afronden.

Stap 2
Als je je bestelling wilt afronden, klik dan bovenaan het scherm op 'winkelmand' en vervolgens op 'bekijk je winkelmand'.

Stap 3
Controleer de gegevens van je bestelling in je winkelmand. Hier kun je ook eventueel je bestelling wijzigen. Dat kan door het aantal, de kleur of de maat zelf te wijzigen en vervolgens te klikken op 'wijzig winkelmand'. Heb je een kortingscode dan kun je deze ook invullen in je winkelmand, onderaan het product overzicht.

Stap 4
Klik vervolgens op 'naar de kassa'.

Stap 5
Je kunt bestellen zonder een account aan te maken.

Stap 6
Je kunt hier ook je adresgegevens invullen of wijzigen. Is alles goed ingevuld klik dan op 'naar betalen'.

Stap 7
In het volgende scherm kies je een van de betaalmethodes. Vul de benodigde gegevens in en klik op 'betalen'.
Je bestelling is nu geplaatst en je ontvangt per email een bestelbevestiging.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Je hebt geen account nodig om te bestellen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Wat zijn de bezorgkosten?

Je bestelling wordt (indien op voorraad) binnen 1 werkdag geleverd door onze partner PostNL. Bestel je voor meer dan €30, dan betaal je geen bezorgkosten en wordt je bestelling gratis geleverd.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat wij een zeer snelle levering willen garanderen zijn veel van onze processen geautomatiseerd. Deze processen kunnen helaas niet onderbroken of tussentijds gewijzigd worden. Wacht daarom de ontvangst van je bestelling af en retourneer de order binnen 14 dagen naar het opgegeven retouradres.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

In welke landen kan ik mijn bestelling ontvangen?

Je kunt bestellingen op deze website alleen in Nederland ontvangen. Het afleveradres van je bestelling en de bankrekening waarmee je betaalt moeten zich bevinden in het land van de webshop.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Ga naar 'Inloggen/Registreren' bovenaan de pagina en klik op 'Inloggen'. Klik vervolgens onder 'Heb je een account?' op 'wachtwoord vergeten?'

Ben je je wachtwoord vergeten, dan vul je gelijk je e-mailadres in en klik op 'verstuur'. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail van ons met daarin een persoonlijke link. Klik op deze link om een nieuw wachtwoord op te geven.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Als je inlogt in je account, kun je zelf je gegevens wijzigen (waaronder e-mailadres en wachtwoord) en kun je hier meerdere factuur- en afleveradressen opgeven of wijzigen. Ook kun je hier je Favorite Store aanmaken, jouw bestellingen bekijken en je Favorites beheren.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Kan ik ook bestellen via mijn tablet of smartphone?

WE heeft een geoptimaliseerde mobiele site, dus bestellen via een tablet of smartphone is mogelijk.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Ik heb problemen met mijn 'winkelmandje'.

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Als ik meerdere bestellingen plaats op dezelfde dag, betaal ik dan meer verzendkosten?

Ja, je betaalt iedere keer als je een bestelling plaatst verzendkosten. Ons systeem ziet dit als een aparte bestelling, dus het is voordeliger om alles in een keer te bestellen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen.

Als je na een uur nog geen orderbevestiging hebt gekregen neem dan contact op met onze klantenservice. Het kan zijn dat je order niet goed is doorgekomen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Waarom willen jullie mijn geboortedatum weten?

We willen graag je geboortedatum weten omdat we geen bestellingen van personen onder de 18 jaar accepteren.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Wat zijn de levertijden?

Als je op werkdagen voor 22:00 uur bestelt, dan wordt je bestelling de volgende dag meestal geleverd. Bestel je na 22.00 uur dan wordt je bestelling niet de volgende dag, maar een dag later geleverd. Bestel je in het weekend dan wordt je bestelling op dinsdag geleverd. Ondanks de uiterste zorg voor de juiste aflevertijden kan het soms voorkomen dat een bestelling een dag later geleverd wordt.

Aangepaste levertijden feestdagen
Wil je je pakketje nog op tijd binnen hebben voor de feestdagen? Kijk in onderstaand overzicht voor de aangepaste levertijden rondom Kerst en Oud & Nieuw.

Bezorging vóór Kerst
Uiterste besteldatum: 22 december 2017 voor 22:00

Bezorging vóór Oud & Nieuw
Uiterste besteldatum: 29 december 2017 voor 22:00

We doen er alles aan je pakket op tijd te bezorgen. In verband met alle drukte rondom de feestdagen kunnen er gedurende deze periode mogelijk vertragingen optreden. Wij adviseren je daarom je feestaankopen zo vroeg mogelijk te plaatsen.

Vanwege drukte, hanteren we tijdelijk een levertijd van 2 - 3 werkdagen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

PostNL bezorging
De levering met PostNL wordt op je bezorgadres geleverd. Mocht je de eerste keer niet thuis zijn, dan probeert de postbode het pakket bij de directe buren te bezorgen. Lukt dit niet, dan laat de postbode een kennisgeving achter waarop een 'Niet thuis code' staat. Met deze code kan je op de website www.postnl.nl/ontvangen zelf een afspraak maken voor de volgende afleverpoging. Je kunt ook aangeven dat je het pakket bij de buren of op een PostNL servicepunt wil laten bezorgen. Kies je voor een servicepunt dan zal je bestelling daar maximaal 2 weken bewaard worden. Heb je je pakket niet kunnen afhalen binnen drie weken? Dan wordt hij automatisch teruggestuurd naar WE Fashion en zal het totaalbedrag van het pakket retour geboekt worden.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat je pakket ons sorteercentrum heeft verlaten en overgedragen is aan PostNL krijg je van ons een verzendbevestiging met daar in jouw Track & Trace nummer, hiermee kun je de status van je order volgen. Als je op werkdagen voor 22.00 uur besteld hebt krijg je de code nog dezelfde dag, anders zal hij de volgende dag verstuurd worden. De code kun je vervolgens samen met je postcode invullen op https://mijnpakket.postnl.nl/ om je bestelling te volgen totdat deze geleverd is.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als je de eerste keer niet thuis bent bij een levering, krijg je een briefje in de brievenbus met een 'Niet thuis code' . Met deze code kun je een vervolgafspraak maken op https://mijnpakket.postnl.nl/, hiervoor moet je wel een account aanmaken bij PostNL. Je kunt dan een tweede bezorgingspoging inplannen maar je kunt er ook voor kiezen om je pakketje af te laten leveren bij je buren. Als er bij de tweede poging niemand thuis is kun je je pakketje de de volgende dag na 13.00 afhalen bij het PostNL postkantoor of PostNL servicepunt. Vergeet niet je legitimatie mee te nemen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Als je je bestelling plaatst, kun je er voor kiezen deze op een afwijkend afleveradres te laten bezorgen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Klantenservice

  • Stel je vraag via de telefoon

    Bel 00800 933 27 446 (gratis vanaf een vaste lijn)
    óf 003130 247 9720 (lokaal tarief)
    Op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 18:00.

  • Stel je vraag via de mail

    Stuur een E-mail naar contact@wefashion.com
    Op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 18:00.

  • Kom naar een van onze winkels

    Klik hier voor de openingstijden van jouw favoriete
    WE Store óf klik hier voor de Storelocator.

Hoofdkantoor

  • Receptie

    Bel 003130 247 9213 (lokaal tarief)
    Op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 18:00.

  • WE Fashion HQ

    Reactorweg 101
    3542 AD, Utrecht

    WE Europe B.V. is ingeschreven bij
    de Kamer van Koophandel.
    KVK-nummer: 30089877
    BTW-nummer: NL004221254B01