algemeen

retourneren

levering

bestellen

betalen

maattabel

studenten

we is me

app

contact

WE IS ME

 

Antwoorden

Wat zijn de voordelen van WE IS ME?

WE IS ME is het klantenprogramma van WE Fashion. Als Member kun je genieten van:
• een €5 welkom voucher voor je eerstvolgende aankoop
• exclusieve uitnodigingen
• persoonlijke aanbiedingen en kortingscoupons
• als eerste toegang tot de online sale
• premium service
• een verrassing op jouw verjaardag (en die van je kids)
• 10% studentenkorting
• de laatste fashion inspiratie in jouw inbox

Terug naar boven

Hoe kan ik WE IS ME Member worden?

Je kunt op verschillende manieren member worden.

Via de WE Fashion website
Maak zelf je account aan op de WE Fashion website.
• Ga naar 'Inloggen/Registreren' bovenaan de pagina en kies voor 'Registreren'.
• Vul je gegevens in en klik op 'Registreren' om je account aan te maken.
Deze inloggegevens zijn tevens jouw inloggegevens voor wefashion.com en de WE Fashion app.

Via de check out op wefashion.com
Als je jezelf inschrijft bij het afronden van je bestelling, ontvang je binnen een uur een e-mail met het verzoek om je inschrijving af te maken. Na het afronden van de inschrijving, ontvang je jouw €5 welkom voucher na 24 uur.

In een WE store
Je kunt jezelf in alle WE stores aan de kassa aanmelden voor WE IS ME. De store medewerker noteert jouw gegevens in de kassa en je account is aangemaakt. Je ontvangt vervolgens binnen een uur een e-mail met daarin het verzoek om je inschrijving af te maken. Na het afronden van de inschrijving, ontvang je jouw €5 welkom voucher na 24 uur.

Terug naar boven

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

In jouw persoonlijke account op wefashion.com kun je op elk gewenst moment jouw gegevens wijzigen.
• Ga naar 'Inloggen/Registreren' door rechts bovenin op het profiel icoontje te klikken.
• Log in met jouw e-mailadres en wachtwoord.
• Klik vervolgens op 'Persoonlijke gegevens'. Hier kun je je e-mailadres wijzigen.
• Klik op 'OK' om je wijziging te bevestigen.

Terug naar boven

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

In jouw persoonlijke account op wefashion.com kun je op elk gewenst moment jouw gegevens wijzigen.
• Ga naar 'Inloggen/Registreren' door rechts bovenin op het profiel icoontje te klikken.
• Log in met jouw e-mailadres en wachtwoord.
• Klik vervolgens op 'Persoonlijke gegevens'. Hier kun je je wachtwoord wijzigen.
• Klik op 'OK' om je wijziging te bevestigen.

Terug naar boven

Wanneer ontvang ik mijn welkom voucher?

Je ontvangt jouw €5 welkom voucher 24 uur nadat je jouw inschrijving compleet hebt gemaakt.

Terug naar boven

Hoe is de welkom voucher te gebruiken?

De welkom voucher wordt toegekend aan jouw WE IS ME account en is te verzilveren op zowel wefashion.com, in de WE Fashion app en als in alle WE stores. Omdat de voucher is toegekend aan je profiel is het belangrijk om in de webshop en de app in te loggen met jouw WE IS ME account; daarna wordt de korting automatisch verrekend in de winkelmand. In de WE stores kun je de welkom voucher verzilveren door jezelf aan de kassa te identificeren met je WE IS ME ID in de WE Fashion app, onderaan een e-mail of met je e-mailadres.

Wanneer je gebruikmaakt van de welkom voucher, zijn de onderstaande voorwaarden van toepassing:

De welkom voucher is geldig op de hele collectie bij besteding vanaf €25 en is 90 dagen geldig. De korting is te besteden in een WE store, op wefashion.com en in de WE Fashion app. Niet geldig i.c.m. andere acties, bij aankoop van WE giftcards en vermaken van kleding. Bij het bestellen van meer dan één artikel wordt de korting verdeeld in verhouding tot de prijs van de artikelen. Bij het retourneren of annuleren van een artikel vervalt de korting op dat artikel. Indien alles geretourneerd wordt, komt de volledige korting te vervallen. De korting is alleen geldig in het land van inschrijving en niet om te wisselen voor geld.

Terug naar boven

Hoe kan ik zien welke kortingscoupons ik kan gebruiken?

In jouw persoonlijke account op wefashion.com en in de WE Fashion App heb je een volledig en up-to-date overzicht van jouw kortingscoupons.
• Ga naar 'Inloggen/Registreren' door rechts bovenin op het profiel icoontje te klikken.
• Log in met jouw e-mailadres en wachtwoord.
• Klik vervolgens op 'My coupons'.

Wanneer je bij een bestelling inlogt met je WE IS ME account worden jouw persoonlijke kortingscoupons automatisch toegepast (indien relevant voor je bestelling).

Terug naar boven

Hoe kan ik mijn persoonlijke WE IS ME kortingscoupons verzilveren?

Alle WE IS ME kortingscoupons zijn zowel op wefashion.com, in de WE Fashion app en in alle WE stores te verzilveren. Vergeet hiervoor niet om in de webshop en de app in te loggen met jouw WE IS ME account. In de WE stores kun je jouw coupons verzilveren door jezelf aan de kassa te identificeren met je WE IS ME ID in de WE Fashion app, onderaan een e-mail of met je e-mailadres.

Na inloggen/identificeren worden jouw coupons automatisch toegepast (indien relevant voor je aankoop op dat moment).

Terug naar boven

Ik kan niet inloggen op mijn account. Wat nu?

• Ga naar 'Inloggen/Registreren' door rechts bovenin op het profiel icoontje te klikken.
• Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?’ onder ‘Inloggen’.
• Je kunt nu een nieuw wachtwoord aanmaken waarmee je weer kunt inloggen in jouw persoonlijke account.

Mocht je toch problemen ondervinden bij het inloggen in jouw account, neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Ons telefoonnummer is gratis vanaf een vaste lijn.
Telefoon: 00800 – 933 27 446
Email: contact@wefashion.com
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur.

Terug naar boven

Mijn welkom voucher is bij mijn aankoop niet verrekend. Hoe kan dit?

Het kan zijn dat jouw aankoop een waarde van minder dan €25 betrof. De welkom voucher is alleen geldig bij een minimale besteding van €25. Of omdat je minder dan 24 uur geleden je inschrijving hebt afgerond, je ontvangt jouw welkom voucher 24 uur na het afronden van je inschrijving.

Heb je bij een bestelling via wefashion.com of via de WE Fashion app ingelogd met je WE IS ME account? In dat geval wordt de welkom voucher automatisch toegepast, mits je bestelling aan de voorwaarden voldoet.

Mocht je desondanks vragen hebben over het gebruik van je welkom voucher, neem dan contact op met onze klantenservice. Ons telefoonnummer is gratis vanaf een vaste lijn.
Telefoon: 00800 – 933 27 446
Email: contact@wefashion.com
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur.

Terug naar boven

Hoe kan ik de verjaardag verrassing gebruiken?

Je kan je verjaardag verrassing (korting) gebruiken in een WE store, op wefashion.com en in de WE Fashion app. In een store kan je hem verzilveren door de birthday e-mail te tonen aan de kassa en de QR-code die in deze e-mail staat te laten scannen.

Op wefashion.com en in de WE Fashion app kan je hem gebruiken door de kortingscode uit je birthday e-mail in te voeren in je winkelmand. Let op! Deze korting wordt niet automatisch verrekend, zoals wel het geval is bij je welkom voucher.

Terug naar boven

Ik heb geen verrassing ontvangen op mijn verjaardag. Hoe kan dit?

Allereerst versturen wij jouw verrassing niet op je verjaardag zelf, maar al in de weken ervoor. Twee andere opties zijn: je geboortedatum is bij ons niet bekend of je heb aangegeven geen e-mails van ons te willen ontvangen.

In jouw persoonlijke account op wefashion.com kun je jouw geboortedatum toevoegen.
• Ga naar 'Inloggen/Registreren' door rechts bovenin op het profiel icoontje te klikken.
• Log in met jouw e-mailadres en wachtwoord.
• Klik vervolgens op 'Persoonlijke gegevens'. Hier kun je jouw geboortedatum toevoegen.
• Klik op 'OK' om je wijziging te bevestigen.

In je persoonlijke account op wefashion.com kun je ook jouw e-mailvoorkeuren aanpassen.
• Ga naar 'Inloggen/Registreren' door rechts bovenin op het profiel icoontje te klikken.
• Log in met jouw e-mailadres en wachtwoord.
• Klik vervolgens op 'Persoonlijke gegevens' en ga naar voorkeuren.
• Klik vervolgens op ‘klik hier’ achter Wil je je nieuwsbrief voorkeuren aanpassen?
• Onderaan de pagina staat een PS over service e-mails. Klik op ‘klik hier’ om deze te wijzigen.
• Wijzig je e-mailvoorkeuren en zet je birthday gift op ‘on’.
• Klik op ‘bewaar voorkeuren’ om je wijziging te bevestigen.

Terug naar boven

Hoe kan ik mijn WE IS ME account verwijderen?

Wanneer je onverhoopt jouw WE IS ME account wilt verwijderen, vragen wij je contact op te nemen met onze Klantenservice. Ons telefoonnummer is gratis vanaf een vaste lijn.

Telefoon: 00800 – 933 27 446
Email: contact@wefashion.com

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur.

Terug naar boven