algemeen

retourneren

levering

bestellen

betalen

maattabel

studenten

we is me

app

contact

WE IS ME

 

Antwoorden

Wat zijn de voordelen van WE IS ME?

WE IS ME is het klantenprogramma van WE Fashion. Als Member kun je genieten van:
• persoonlijke aanbiedingen
• als eerste toegang tot SALE online
• uitnodigingen voor VIP shopping events
• een € 5 welcome voucher voor je eerstvolgende aankoop

Terug naar boven

Hoe kan ik WE IS ME Member worden?

Je kunt op verschillende manieren Member worden.

Via de WE Fashion website
Maak zelf je account aan op de WE Fashion website. Ga naar 'Inloggen/Registreren' bovenaan de pagina en kies voor 'Registreren'. Vul je gegevens in en klik op 'Registreren' om je account aan te maken. Deze inloggegevens zijn meteen je inloggegevens voor de WE app.

In een WE store
Je kunt jezelf in alle WE stores aan de kassa aanmelden voor WE IS ME. De store medewerker noteert jouw e-mailadres, voornaam en achternaam in de kassa en je account is aangemaakt. Je ontvangt vervolgens binnen een uur een email met daarin een activatie-link. Klik op deze link, vul je accountgegevens aan en je account is geactiveerd.

Terug naar boven

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

In jouw persoonlijke account op Wefashion.com kun je op elk gewenst moment jouw gegevens wijzigen.

Ga naar 'Inloggen/Registreren' en log in met jouw e-mailadres en wachtwoord. Klik vervolgens op 'Persoonlijke gegevens'. Hier kun je je e-mailadres wijzigen. Klik op 'OK' om je wijziging te bevestigen.

Terug naar boven

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

In jouw persoonlijke account op Wefashion.com kun je op elk gewenst moment jouw gegevens wijzigen.

Ga naar 'Inloggen/Registreren' en log in met jouw e-mailadres en wachtwoord. Klik vervolgens op 'Persoonlijke gegevens'. Hier kun je je wachtwoord wijzigen. Klik op 'OK' om je wijziging te bevestigen.

Terug naar boven

Wanneer ontvang ik mijn Welcome Voucher?

Je ontvangt je € 5 welcome voucher 24 uur na activatie van je account.

Terug naar boven

Hoe is de Welcome Voucher te gebruiken?

De € 5 welcome voucher is zowel in de webshop, in de App en in alle WE stores te verzilveren. Vergeet hiervoor niet om in de webshop en de App in te loggen met jouw WE IS ME account. In de WE stores kun je de Welcome Voucher verzilveren door jezelf aan de kassa te identificeren met je WE IS ME ID in de WE Fashion App, of met je emailadres.

Wanneer je gebruikmaakt van de Welcome Voucher, zijn de onderstaande voorwaarden van toepassing:

De welcome voucher is alleen te gebruiken bij een minimale besteding van € 25 en is 90 dagen geldig. Geldig op gehele collectie. Niet geldig i.c.m. andere acties, bij aankoop van WE giftcards en vermaken van kleding. Geldt ook op wefashion.com. Bij het bestellen van meer dan één artikel wordt de korting verdeeld in verhouding tot de prijs van de artikelen. Bij retourneren van een artikel vervalt de korting op dat artikel. Indien alles geretourneerd wordt, komt de volledige korting te vervallen. De korting is alleen geldig in het land van inschrijving en niet om te wisselen voor geld.

Terug naar boven

Hoe kan ik zien welke kortingscoupons ik kan gebruiken?

In jouw persoonlijke account op Wefashion.com en in de App heb je een volledig en up-to-date overzicht van jouw kortingscoupons. Ga hiervoor naar 'Inloggen/Registreren', log in en klik op 'My coupons'.

Wanneer je bij een bestelling inlogt met je WE IS ME account worden jouw persoonlijke kortingscoupons automatisch toegepast (indien relevant voor je bestelling).

Terug naar boven

Hoe kan ik mijn persoonlijke WE IS ME kortingscoupons verzilveren?

Alle WE IS ME coupons zijn zowel in de webshop, in de App als in alle WE stores te verzilveren. Vergeet hiervoor niet om in de webshop en de App in te loggen met jouw WE IS ME account. In de WE stores kun je jouw coupons verzilveren door jezelf aan de kassa te identificeren met je WE IS ME ID in de WE Fashion App, of met je emailadres.

Na inloggen/identificeren worden jouw coupons automatisch toegepast (indien relevant voor je aankoop op dat moment).

Terug naar boven

Ik kan niet inloggen op mijn account. Wat nu?

Mocht je onverhoopt je wachtwoord vergeten zijn, ga dan naar 'Inloggen/Registreren' op Wefashion.com. Onder 'Inloggen' kun je klikken op 'Wachtwoord vergeten?'. Je kunt nu een nieuw wachtwoord aanmaken waarmee je weer kunt inloggen in jouw persoonlijke account.

Mocht je toch problemen ondervinden bij het inloggen in jouw account, neem dan gerust contact op met de Klantenservice. Ons telefoonnummer is gratis vanaf een vaste lijn.
Telefoon: 00800 – 933 27 446
Email: contact@wefashion.com
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur."

Terug naar boven

Mijn Welcome Voucher is bij mijn aankoop niet verrekend. Hoe kan dit?

Het kan zijn dat jouw aankoop een waarde van minder dan € 25 betrof. De welcome voucher is alleen geldig bij een minimale besteding van € 25. Heb je bij een bestelling via de website of via de App ingelogd met je WE IS ME account? In dat geval wordt de welcome voucher automatisch toegepast, mits je bestelling aan de voorwaarden voldoet.

Mocht je desondanks vragen hebben over het gebruik van je Welcome Voucher, neem dan contact op met de Klantenservice. Ons telefoonnummer is gratis vanaf een vaste lijn.
Telefoon: 00800 – 933 27 446
Email: contact@wefashion.com
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur.

Terug naar boven

Hoe kan ik mijn WE IS ME account verwijderen?

Wanneer je onverhoopt jouw WE IS ME account zou willen verwijderen, vragen wij je contact op te nemen met onze Klantenservice. Ons telefoonnummer is gratis vanaf een vaste lijn.

Telefoon: 00800 – 933 27 446
Email: contact@wefashion.com

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur.

Terug naar boven

Ik ontvang geen emails van WE Fashion of WE IS ME, hoe kan dat?

Tijdens het aanmaken van jouw WE IS ME account vragen wij je of je per e-mail op de hoogte wilt worden gehouden van alle Member voordelen. Misschien heb je deze vraag over het hoofd gezien. In je persoonlijke account op Wefashion.com kun je dit eenvoudig aanpassen.

Ga naar 'Inloggen/Registreren' en log in met jouw e-mailadres en wachtwoord. Klik vervolgens op 'Persoonlijke gegevens'. Hier kun je aangeven dat je e-mails van WE wilt ontvangen. Klik op 'OK' om je wijziging te bevestigen.

Check voor de zekerheid ook of je e-mailadres correct is ingevoerd en of er e-mails van WE Fashion in je spam terecht komen.

Terug naar boven