algemeen

retourneren

levering

bestellen

betalen

maattabel

studenten

we is me

app

contact

Verwerking Orders

Op dit moment is er een vertraging in het verwerken van de orders. De gemiddelde levertijd is 3 werkdagen. De orders van zaterdag 29 september t/m zondag 30 september worden uiterlijk donderdag 4 oktober geleverd.

LEVERING

 

Antwoorden

Wat zijn de levertijden?

Als je op werkdagen voor 22:00 uur bestelt, dan is je bestelling de volgende dag meestal al in huis. Bestel je na 22.00 uur dan heb je de bestelling niet de volgende dag, maar een dag later in huis. Bestel je in het weekend dan wordt je bestelling op dinsdag geleverd. Ondanks de uiterste zorg voor de juiste aflevertijden kan het soms voorkomen dat een bestelling een dag later geleverd wordt.

Terug naar boven

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Je kunt je levering op 3 manieren laten bezorgen:

PostNL thuislevering
De levering met PostNL thuislevering wordt op je bezorgadres geleverd. Mocht je de eerste keer niet thuis zijn dan probeert de postbode het pakket bij de directe buren te bezorgen. Lukt dit niet, dan laat de postbode een kennisgeving achter waarop een 'Niet thuis code' staat. Met deze code kan je op de website www.postnl.nl/ontvangen zelf een afspraak maken voor de volgende afleverpoging. Je kunt ook aangeven dat je het pakket bij de buren of op een PostNL servicepunt wil laten bezorgen. Kies je voor een servicepunt dan zal je bestelling daar maximaal 2 weken bewaard worden. Heb je je pakket niet kunnen afhalen binnen twee weken? Dan wordt hij automatisch teruggestuurd naar WE Fashion en zal het totaalbedrag van het pakket retour geboekt worden.

PostNL servicepunt
Je kunt je bestelling ook laten bezorgen op een van de PostNL servicepunten. Tijdens je bestelling kun je zelf aangeven bij welk servicepunt je bestelling geleverd zal worden, je ziet gelijk de openingstijden van het betreffende servicepunt. Na levering zal je bestelling 2 weken voor je bewaard worden. Als je het pakket ophaalt bij het Servicepunt moet je een wettelijk legitimatiebewijs meenemen. Wanneer je vraagt naar een PakjeGemak van WE Fashion zullen de medewerkers van het Servicepunt je pakket makkelijker kunnen vinden. Let op, bij levering op een PostNL servicepunt zul je geen bericht krijgen wanneer je order bezorgd is. Dit kun je zien aan de Track & Trace informatie. 

Levering in een WE winkel
Je kunt je bestelling ook in een WE winkel naar keuze laten bezorgen. In dit geval ontvang je een bevestigingsmail zodra je bestelling in de winkel is aangekomen. Levering is in dit geval gratis, en je kunt je bestelling gedurende 15 dagen en binnen de openingstijden van deze winkel af gaan halen. Als je het pakket ophaalt in een WE winkel vraagt de winkelmedewerker je om te tekenen voor ontvangst van het pakket. 

Terug naar boven

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat je pakket ons sorteercentrum heeft verlaten en overgedragen is aan PostNL krijg je van ons een verzendbevestiging met daar in jouw Track & Trace nummer, hiermee kun je de status van je order volgen. Als je op werkdagen voor 22.00 uur besteld hebt krijg je de code nog dezelfde dag, anders zal hij de volgende dag verstuurd worden. De code kun je vervolgens samen met je postcode invullen op https://mijnpakket.postnl.nl/ om je bestelling te volgen totdat deze geleverd is.

Terug naar boven

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als je de eerste keer niet thuis bent bij een levering, krijg je een briefje in de brievenbus met een 'Niet thuis code' . Met deze code kun je een vervolgafspraak maken op https://mijnpakket.postnl.nl/, hiervoor moet je wel een account aanmaken bij PostNL. Je kunt dan een tweede bezorgingspoging inplannen maar je kunt er ook voor kiezen om je pakketje af te laten leveren bij je buren. Als er bij de tweede poging niemand thuis is kun je je pakketje de volgende dag na 13.00 afhalen bij het PostNL postkantoor of PostNL servicepunt. Vergeet niet je legitimatie mee te nemen.

Terug naar boven

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Als je je bestelling plaatst, kun je er voor kiezen deze op een afwijkend afleveradres te laten bezorgen.

Terug naar boven

Wat moet ik doen als ik een verkeerd/beschadigd artikel heb ontvangen of een artikel mist?

Wanneer een artikel mist, neem altijd contact op met onze klantenservice.

Blijkt een artikel, ondanks onze zorgvuldige kwaliteitscontroles en hoogwaardige kwaliteitseisen, tijdens het gebruik toch reden te geven tot retour (product- of fabricagefouten), stuur dit dan aan ons terug. Bewaar het verzendbewijs goed. Let op dat je eerst je retour online aanmeld en het retournummer op je retourformulier noteert. Mocht je geen retourformulier meer hebben stuur dan in ieder geval je volledige naam, adresgegevens en bestelnummer (dit kan je terugvinden in je bestelbevestiging of opvragen bij onze klantenservice) mee in het pakket. Wij zullen de retourzending zo snel mogelijk verwerken en je bericht geven.

Mocht je een ander artikel hebben ontvangen dan besteld, stuur dit dan aan ons terug en neem contact op met onze klantenservice. Wanneer je een ander artikel retour stuurt dan je hebt besteld, is een handmatige actie vereist bij het terugbetalen van je betaling. Je kunt contact opnemen met klantenservice van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 18.00. Ons telefoonnummer is gratis vanaf een vaste lijn.
Telefoon: 00800 – 933 27 446
Email: contact@wefashion.com

Terugsturen kan naar het volgende adres:

WE Fashion
o.v.v. webshop retouren
Antwoordnummer 56020
3506 VB Utrecht

Terug naar boven