algemeen

retourneren

levering

bestellen

betalen

maattabel

studenten

we is me

app

contact

BESTELLEN

 

Antwoorden

Hoe kan ik online bestellen bij WE?

Bestellen bij WE Fashion gaat via een paar eenvoudige stappen. We adviseren je een account aan te maken om te bestellen. Dit maakt het bestellen in de toekomst makkelijker en geeft je de mogelijkheid om gebruik te maken van Favorites. Ga hiervoor naar 'Inloggen/Registreren' bovenaan de pagina. Hier klik je vervolgens op ‘Registreren’. Daarna kun je je gegevens invullen om een eigen account aan te maken. Om te kunnen bestellen heb je niet altijd een account nodig. Om te kunnen profiteren van Member-voordelen heb je altijd een account nodig.

Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op de juiste maat en dan op ‘Klik en bestel’. Het artikel wordt nu in je winkelmand geplaatst. Je kunt nu verder winkelen of afronden.

Stap 2
Als je je bestelling wilt afronden, klik dan bovenaan het scherm op ‘winkelmand’ en vervolgens op ‘bekijk je winkelmand’.

Stap 3
Controleer de gegevens van je bestelling in je winkelmand. Hier kun je ook eventueel je bestelling wijzigen. Dat kan door het aantal, de kleur of de maat zelf te wijzigen en vervolgens te klikken op ‘wijzig winkelmand’. Heb je een kortingscode dan kun je deze ook invullen in je winkelmand, onderaan het product overzicht. Kies dan voor een leveroptie.

Stap 4
Klik vervolgens op ‘naar de kassa’.

Stap 5
Ben je niet ingelogd, dan kan dat in het volgende scherm. Je kunt hier ook bestellen zonder een account aan te maken. Om te kunnen profiteren van Member-voordelen heb je wel een account nodig, je kunt alsnog in deze stap een account aanmaken.

Stap 6
Je kunt nu je adresgegevens invullen of wijzigen. Is alles goed ingevuld klik dan op ‘ga naar bezorgen’.

Stap 7
Als je voor leveren in een winkel hebt gekozen of op een servicepunt dan kun je hier de locatie selecteren. Kies je voor een PostNL servicepunt dan kun je zelf een afleverpunt kiezen en de bestelling daar ophalen op een moment dat het jou uitkomt. Kies je voor pick-up in store, dan kun je jouw bestelling in een door jou gekozen WE winkel afhalen. Accepteer de algemene voorwaarden en klik vervolgens op 'Ga naar betalen'.

Stap 8
In het volgende scherm kies je een van de betaalmethodes. Vul de benodigde gegevens in en klik op ‘betalen’.
Je bestelling is nu geplaatst en je ontvangt per email een bestelbevestiging.

Terug naar boven

Heb ik een account nodig om te bestellen?

We adviseren je een account aan te maken om te bestellen. Dit maakt het bestellen in de toekomst makkelijker en geeft je de mogelijkheid om gebruik te maken van Favorites. Ga hiervoor naar 'Inloggen/Registreren' bovenaan de pagina. Hier klik je vervolgens op ‘Registreren’. Daarna kun je je gegevens invullen om een eigen account aan te maken. Om te kunnen bestellen heb je niet altijd een account nodig. Om te kunnen profiteren van Member-voordelen heb je altijd een account nodig.

Terug naar boven

Wat zijn de bezorgkosten?

Je bestelling wordt (indien op voorraad) binnen 1 werkdag geleverd door onze partner PostNL. Wij betalen het overgrote deel van de transport- en verzekeringskosten. Je betaalt dan nog slechts €3,99 bezorgkosten. Bestel je voor meer dan €30, dan betaal je geen bezorgkosten en wordt je bestelling gratis geleverd. Heb je gekozen voor de optie pick-up in store, dan is het bezorgen altijd gratis.

Terug naar boven

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat wij een zeer snelle levering willen garanderen zijn veel van onze processen geautomatiseerd. Deze processen kunnen helaas niet onderbroken of tussentijds gewijzigd worden. Wacht daarom de ontvangst van je bestelling af en retourneer de order binnen 14 dagen naar het opgegeven retouradres.

Wanneer de postcode/huisnummer combinatie niet klopt, gaat PostNL altijd proberen alsnog het juiste adres te vinden. Mocht dit niet lukken, dan wordt het pakket retour afzender gestuurd. Je kunt eventueel proberen om via PostNL het pakket bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt te laten afgeven. Dit kun je doen in de app van PostNL, nadat je de track en trace van de zending hebt ontvangen.

Terug naar boven

In welke landen kan ik mijn bestelling ontvangen / In which countries can I receive my order ?

WE Fashion heeft webshops in de volgende landen: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland. Het afleveradres van je bestelling en de bankrekening waarmee je betaalt moeten zich bevinden in het land van de webshop. Bestellen van een ander land dan onderstaande is niet mogelijk. Kies hieronder de juiste website om je bestelling te plaatsen:

WE Fashion has webshops in the following countries: the Netherlands, Belgium, Germany, France, Austria and Switzerland. The delivery address of your order and the bank account you pay with must be located in the country of the webshop. Ordering from a country other than the one below is not possible. Choose the right website below to place your order:

Terug naar boven

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Ga naar 'Inloggen/Registreren' bovenaan de pagina en klik op ‘Inloggen’. Klik vervolgens onder 'Heb je een account?' op 'wachtwoord vergeten?'

Wachtwoord
Ben je je wachtwoord vergeten, dan vul je gelijk je e-mailadres in en klik op ‘verstuur’. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail van ons met daarin een persoonlijke link. Klik op deze link om een nieuw wachtwoord op te geven.

Terug naar boven

Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Als je inlogt in je account, kun je zelf je persoonlijke gegevens wijzigen (waaronder e-mailadres en wachtwoord) en kun je hier meerdere factuur- en afleveradressen opgeven of wijzigen. Ook kun je hier je Favorite Store aanmaken, jouw bestellingen bekijken en je Favorites beheren.

Terug naar boven

Kan ik ook bestellen via mijn tablet of smartphone?

WE heeft een geoptimaliseerde mobiele site, dus bestellen via een tablet of smartphone is mogelijk.

Terug naar boven

Ik heb problemen met mijn “winkelmandje”.

Het kan voorkomen dat als je winkelmand lang gevuld is dat een artikel uit voorraad raakt. Je krijgt dan de melding bij het betreffende artikel dat er geen voorraad meer van is. Dit artikel moet uit de winkelmand verwijderd worden om verder te kunnen gaan met bestellen.

Heb je een ander probleem? Neem dan contact op met de klantenservice .

Terug naar boven

Als ik meerdere bestellingen plaats op dezelfde dag, betaal ik dan meer verzendkosten?

Ja, je betaalt iedere keer als je een bestelling plaatst verzendkosten. Ons systeem ziet dit als een aparte bestelling, dus het is voordeliger om alles in een keer te bestellen. Bestellingen kunnen na het plaatsen niet meer aangepast worden.

Terug naar boven

Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen.

Als je na een uur nog geen orderbevestiging hebt gekregen neem dan contact op met onze klantenservice. Het kan zijn dat je order niet goed is doorgekomen.

Terug naar boven

Waarom willen jullie mijn geboortedatum weten? 

We willen graag je geboortedatum weten omdat we geen bestellingen van personen onder de 18 jaar accepteren. 

Terug naar boven