algemeen

retourneren

levering

bestellen

betalen

maattabel

studenten

we is me

app

contact

ALGEMEEN

 

Antwoorden

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Klik hier om de algemene voorwaarden te bekijken.

Terug naar boven

Wat zijn de privacy instellingen?

Door te bestellen geeft de consument gelijkertijd toestemming aan WE Europe B.V. zonodig de persoonsgegevens van de consument te gebruiken. WE Europe B.V. gebruikt de gegevens van consument uitsluitend voor zover dat noodzakelijk is voor de uitvoering van de dienstverlening. De door de consument verstrekte persoongegevens worden zonder de toestemming van consument niet aan een derde partij verstrekt voor commerciële doeleinden. 

De gegevens van de consument worden slechts bewaard voor zover dat noodzakelijk is voor het realiseren van de doeleinden waarvoor de persoonsgegevens door WE Europe B.V. worden verkregen en verwerkt. Naast het uitvoeren van de overeenkomst wordt hieronder verstaan het realiseren van marketingdoeleinden en het onderhouden van de klantrelatie met de consument. 

WE Europe B.V. zal de gegevens van de consument uitsluitend verwerken in overeenstemming met haar privacybeleid. De internetsite bevat een Privacy Statement.

 

Cookie-informatie

Tijdens het surfen op het internet worden je voorkeuren onthouden door middel van cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. WE Fashion maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren en extra functionaliteit aan te bieden zoals het onthouden van je logingegevens, de inhoud van je winkelwagentje en de integratie met social media zoals Facebook en Twitter. Voor meer informatie en om zelf aan te geven welke cookies je wilt toestaan, klik hier.

Terug naar boven

Hoe check ik het saldo van mijn giftcard?

Vul hier de cijfercode in op de achterzijde van je giftcard en het saldo wordt direct getoond.

Terug naar boven

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Terug naar boven

Ik wil graag werken bij WE, zijn er vacatures beschikbaar?

Voor een overzicht van onze vacatures, Klik hier

Terug naar boven

Hoe kan het gebeuren dat uitverkochte artikelen later weer opnieuw beschikbaar zijn?

Aangezien de modewereld zich snel ontwikkelt, is niet altijd van tevoren aan te geven of een artikel weer terug in de webshop komt. Wanneer een artikel niet meer in de webshop te krijgen is, kan je ook met de Store Locator boven aan de site kijken welke winkel er bij jou in de buurt is en hen vragen om hun voorraad te controleren.

Terug naar boven

Waarom kunnen kortingen tussen een normale WE winkel & webshop verschillen?

Kortingen kunnen verschillen omdat bepaalde kortingen niet door het systeem van de webshop worden ondersteund. We proberen te allen tijden de kortingen gelijk te houden tussen onze winkels en onze online winkel. Ook kan het zijn dat we online extra kortingen weggeven, die in de winkels niet gelden. Dit zijn keuzes die gemaakt worden.

Terug naar boven

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Je kunt je afmelden voor de nieuwsbrief door in een ontvangen nieuwbrief van WE onderaan in de footer op de afmeld link te klikken: Je wordt dan doorgestuurd naar onze afmeldpagina, die je succesvol kunt voltooien door op "klik hier" te drukken.

Terug naar boven

Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?

Neem contact op met onze klantenservice en je vraag zal z.s.m. inhoudelijk worden beantwoord (maar uiterlijk binnen 14 dagen). Ons telefoonnummer is gratis vanaf een vaste lijn. 
Telefoon: 00800 – 933 27 446
Email: contact@wefashion.com
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur.
Om je goed te kunnen helpen, willen we graag bij het eerste contact alle benodigde gegevens hebben. Wanneer je vragen hebt over een bestelling is daarom van belang dat je het ordernummer aan ons door geeft.  Het is ook mogelijk een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Klik hier voor de website van de geschillencommissie. Ook kunt u terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). De website van het ODR vindt u hier.

Terug naar boven

Waar staat het Thuiswinkel Waarborglogo voor?

Het Thuiswinkel Waarborg is het Nederlandse keurmerk voor bedrijven die producten verkopen via internet. Als consument kun je ervan op aan dat aangesloten bedrijven zich houden aan relevante wet- en regelgeving en aan de gedragsregels. Ook www.wefashion.nl is gecertificeerd, wat betekent dat je veilig en vertrouwd online kunt winkelen.

Terug naar boven

Wat zijn de garantie voorwaarden?

Naast de door WE Fashion gehanteerde retourtermijn gelden te allen tijde de wettelijke regels met betrekking tot garantie. De wettelijke garantie bepaalt onder meer dat WE Fashion verantwoordelijk is voor de geleverde producten, en dat geleverde producten moeten voldoen aan hetgeen ervan verwacht mag worden. Wanneer dit niet het geval is, vragen wij je om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze Klantenservice. Ons telefoonnummer is gratis vanaf een vaste lijn.

Telefoon: 00800 – 933 27 446

Email: contact@wefashion.com

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur.

Terug naar boven

Moet ik betalen voor een plastic tasje in de winkel?

Met ingang van 1 januari 2016 zijn gratis plastic tassen in winkels in Nederland verboden. Dit verbod is een initiatief van de EU om het gebruik van plastic tassen te verminderen ter bevordering van het milieu. Het is vanaf deze datum niet meer toegestaan om gratis een plastic tas mee te geven aan onze klanten. Voor klanten die toch een plastic tas willen gebruiken vragen wij € 0,10 per tas.

Terug naar boven